اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

بیکاری عمده‌ترین دلیل افزایش اعتیاد در بین جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس گفت: عمده‌ترین دلیل وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی و رشد نرخ اعتیاد به مسئله بیکاری جوانان برمی‌گردد، ازاین‌رو می‌طلبد در حوزه اشتغال اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروی کار جوان چاره‌اندیشی شود.

بیکاری عمده‌ترین دلیل افزایش اعتیاد در بین جوانان است

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تبعات بیکاری جوانان و شاغل نبودن آنان به وضوح در جامعه روشن است به طوری که مسئولان امر نیز نسبت به این مسئله واقف بوده و حساسیت لازم دارند ولی عزم بیشتر نگاه‌ کلان‌نگر را در جامعه می‌طلبد.

بت‌کلیا با بیان اینکه این شهرستان به دلیل تنوع قومیتی موجود در آن همواره در کانون توجه بوده است، گفت: به دلیل عدم استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، این شهرستان نتوانسته به عنوان قطب اقتصادی مطرح شود ولی می‌طلبد اکنون به دلیل همجواری با چند کشور به این خطه بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: از طریق فعال‌کردن بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی و کشاورزی باید سهم ارومیه را از مبادلات کشوری کسب کرد که در این صورت فرصت‌های شغلی بیشتر و بهتری برای جوانان این استان فراهم می‌شود.

نماینده آشوریان در مجلس بر لزوم اتحاد و همبستگی در همه سطوح تاکید کرد و گفت: دوری‌کردن از اختلافات گروهی می‌تواند برای ملت ایران نوید روزهای دلنشینی را بدهد و همچنین صمیمیت اقشار مختلف مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی محسوب می‌شود.

بت‌کلیا به احداث یک کافی‌شاپ در مجاورت کلیسای سیر ارومیه اشاره کرد و گفت: این کافی‌شاپ به شکلی ساخته شده بود که بنای کلیسای مذکور را تحت‌تاثیر قرار داده و مشکلاتی به بار آمده بود ولی فرمانداری این شهرستان و ناجا به‌هنگام وارد عمل شده و با فرد خاطی برخورد کردند.

وی ضمن تقدیر از مقامات این شهرستان اظهار داشت: مسئولان با اقلیت‌های دینی در همه حوزه‌ها همکاری دارند لذا مداخله سریع و به‌هنگام در این قبیل اتفاق‌ها نشان‌دهنده وجود وفاق و صمیمیت بیش از حد است و این مسئله را رسانه‌های دوست و بیگانه به بهانه‌های مختلف منعکس می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول