اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت خیر چرامی

کانون فراغتی کمیته امداد چرام افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به همت یک خیر چرامی، کانون فراغتی کمیته امداد چرام افتتاح شد.

کانون فراغتی کمیته امداد چرام افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز مراسم افتتاحیه کانون اوقات فراغت شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام جمعه، بخشدار، رئیس کمیته امداد و دیگر مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار چرام اظهار داشت: چگونگی سپری کردن اوقات فراغت همان‌گونه که متأثر از فرهنگ و جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می‌گذارد و به مرور زمان تغییرات اجتماعی را فراهم می‌سازد.

علیرضا نیکروز با بیان اینکه امروزه در سراسر جهان مسئله اوقات فراغت ابعاد تازه‌ای یافته و جایگاه خاصی پیدا کرده است، گفت: با برنامه‌ریزی صحیح و حساب شده و مناسب برای اوقات فراغت افراد جامعه می‌توان به توسعه ملی رسید.

فرماندار چرام عنوان کرد: نیاز به گذران اوقات فراغت به گونه‌ای اجتناب‌ناپذیر به منزله یک ارزش برای تمام افراد جامعه به ویژه جوانان مطرح است.

 مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام خاطرنشان کرد: برنامه هدایت شده برای گذران صحیح اوقات فراغت در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر است.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی چند سالی است که خدمات مثبت و خوبی را در پیش گرفته است، ابراز داشت: در سال‌های گذشته خدمات کمیته امداد شاید فقط محدود به تحت پوشش قرار دادن خانواده‌ها بود.

نیکروز تصریح کرد: همان‌طور که سیر زندگی انسان تکاملی است، آموزش‌های کمیته امداد هم باید سیر تکاملی داشته باشد.

وی با اشاره به معرق‌کاری‌های دانش‌آموزان تحت پوشش خاطرنشان کرد: سعی می‌شود با کمک مدیران دستگاه‌ها نمایشگاهی برای این آثار هنرمندانه در نظر گرفته شود.

فرماندار شهرستان چرام با بیان اینکه انسان نیاز دارد که هم علم و هم ایمان را توأم با هم داشته باشد، اذعان داشت: نکته خوبی که در این کانون مشاهده کردیم همزمان بودن علم و ایمان است، بنابراین حمایت خود را از کمیته امداد امام خمینی چرام در همه سطوح اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول