اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

زیرگذر و روگذر میدان طیب آبادان کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: زیرگذر و روگذر میدان طیب آبادان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

زیرگذر و روگذر میدان طیب آبادان کلنگ‌زنی می‌شود

محمود‌رضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: زیرگذر و روگذر میدان طیب آبادان در 9 مرداد ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای پروژه‌های تکمیلی پل امام رضا‌ (ع) شهرستان آبادان، زیر‌گذر و روگذر میدان طیب که متصل به این پل کابلی است در 9 مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان شهری کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار آبادان افزود: با افتتاح طرح زیرگذر و روگذر میدان طیب، برای نخستین‌بار شهرستان آبادان از خیابان دو طرفه و زیر زمینی بهره‌‌مند می‌شود.

وی با اشاره به کنترل آب‌های زیرزمینی برای افتتاح طرح‌های فوق گفت: شهرداری آبادان برای تسلط بر آب‌های زیر زمینی این منطقه از فن‌آوری روز دنیا همزمان با کشور امارات متحده عربی، استفاده می‌کند.

شیرازی تصریح کرد: شهرداری آبادان در نظر دارد با خروج ایمنی و استاندارد لوله‌‌ گاز 600 و لوله آب 800، مسیر روگذر و زیرگذر میدان طیب شهرستان آبادان را در اسرع وقت به پایان برساند.

وی در پایان گفت: توسعه زیر‌بنا‌های اساسی و اصولی یک شهر بدون همکاری متقابل شهروندان با مسئولان شهری امکان‌پذیر نبوده و این مهم سرلوحه کار شهرداری آبادان قرار دارد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول