اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد

وصول 43 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: حدود 43 هزار اظهار نامه مالیاتی تا 31 تیرماه سال جاری به اداره کل امور مالیاتی استان زنجان واصل شده است.

وصول 43 هزار اظهارنامه مالیاتی در استان زنجان

اکبر قاسم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: هیچ نوع معافیت مالیاتی برای افرادی که اظهارنامه‌های خود را تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری ارائه نکرده‌اند، در نظر گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته به افرادی که اظهار نامه‌های مالیاتی خود را ارائه نمی‌کردند، معافیت پایه ارائه نمی‌شود، افزود: از سال جاری این افراد از هیچ نوع معافیت مالیاتی نمی‌توانند، استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه لیست معافیت‌ها برای افراد حقیقی و حقوقی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از ارائه اظهارنامه در استان زنجان مطلوب است.

وی با اشاره به ارائه اظهارنامه از سوی افراد تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری یادآور شد: افرادی که تا این تاریخ اظهار نامه‌های خود را از طریق پست ارسال کرده باشند، مورد قبول است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس حکم تبصره دو ماده 119 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران‌، شرط برخورداری از هرگونه معافیت مالیاتی از جمله مشاغل‌، کشاورزی‌، املاک اجاری، تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است.

وی تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی به جز کشاورزی و حقوقی اعم از هرگونه درآمد معاف و غیرمعاف چنانچه نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی در مهلت قانونی اقدام نکرده‌اند، از معافیت‌های مالیاتی مقرر قانونی برخوردار نمی‌شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول