اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل دهه اول شهریور برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نهمین نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل دهه اول شهریورماه در مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود.

نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل دهه اول شهریور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی عصر امروز در نشست مسئولان فرهنگی و کارشناسان برنامه‌ریزی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بعد از ماه مبارک رمضان در آغازین روزهای شهریورماه شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب سراسری اردبیل می‌باشیم که در این نمایشگاه قرار است تعدادی از ناشران و فعالان عرصه کتاب و نشر حضور فعال داشته باشند.

وی با اعلام این‌که در دو سال گذشته این نمایشگاه در فصل زمستان برگزار شده و با برخی ایرادات و تنگناها روبه‌رو بوده است، تصریح کرد: با پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل نمایشگاه کتاب با توجه به سردسیر بودن اردبیل در شهریورماه برگزار می‌شود و ما از این ظرفیت برای حضور ناشران کتاب‌های کمک آموزشی دانش‌آموزان نیز استفاده کرده و نسبت به حضور آنها اقدام کرده‌ایم.

شرفی خاطرنشان کرد: در آستانه سال تحصیلی قرار است در نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل ناشران دانشگاهی و کتاب‌های کمک آموزشی نیز به صورت پررنگ حضور پیدا کرده و جدیدترین آثار خود را در معرض نمایش خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: تدارک و تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه به وجود آمده است و سعی داریم در یک فضای مناسب و مطلوب نمایشگاه نهم کتاب را نیز به شایستگی و با میزبانی مطلوب برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای فوتبال جام رمضان

وی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای فوتبال جام رمضان خبر داد و بیان کرد:‌ علاقمندان از امروز تا هفتم مردادماه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه شماره دو اردبیل ثبت‌نام کرده و در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

به گزارش فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل زمان برگزاری این مسابقات را نیز هشتم الی 15 مردادماه اعلام کرد و ادامه داد: به دنبال برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال در اردبیل این رقابت‌ها نیز با حضور علاقمندان برگزار می‌شود.

شرفی در ادامه سخنان خود گفت: نخستین دوره بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال اردبیل به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل برگزار شد و با معرفی 12 برگزیده به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این رقابت‌ها که بیش از 120 جوان و نوجوان علاقمند حضور داشتند در هر رشته سه نفر برتر معرفی شدند که رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها فیفاایکس‌باکس، فیفاپی‌سی، پی‌اس‌ایکس‌باکس و همچنین پی‌اس‌پی‌سی بودند که در پایان این رقابت‌ها براساس آرای داوران در رشته فیفاایکس‌باکس رامتین اکفی، امید پورحسن و مهدی قبادی‌نژاد اول تا سوم شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: در رشته فیفاپی‌سی نیز میلاد خان‌بالایی، علیرضا حسین‌زاده و محمد حصاری اول تا سوم شدند در رشته پی‌اس‌ایکس‌باکس میثاق رستمی، میثم رستمی و حمید صادقی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته پی‌اس‌پی‌سی حامد نسترن، سید محمد غریبی و سید علی سید نظری به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

وی در پایان بیان کرد: ‌نفرات برگزیده در هر چهار رشته برای حضور در بازی‌های رایانه‌ای جام دیجیتال که به صورت مجتمع و با حضور نفرات برگزیده تمام استان‌های کشور در تهران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول