اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد

اختصاص 49 میلیارد ریال به بخش کشاورزی جویبار

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از اختصاص 49 میلیارد ریال اعتبار از محل طرح توسعه بخش کشاورزی به این شهرستان خبر داد.

اختصاص 49 میلیارد ریال به بخش کشاورزی جویبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، سید محمد جعفری بعدازظهر امروز در ستاد اجرایی توسعه بخش ‏کشاورزی شهرستان جویبار بیان داشت: از محل طرح توسعه بخش کشاورزی مبلغ 49 میلیارد ‏ریال اعتبار به شهرستان جویبار تخصیص یافت.‏

وی افزود: با عنایت به ‏تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی و ایجاد ظرفیت در بخش و فعال شدن ستاد اجرایی توسعه بخش ‏کشاورزی در استان و شهرستان‌ها به منظور اجرای مصوبات این کارگروه و پیگیری فعالیت‌های آن از محل طرح توسعه ‏بخش کشاورزی مبلغ 49 میلیارد ریال سهم اعتباری به شهرستان جویبار اختصاص یافت.

جعفری اظهار داشت: 45 طرح و ‏پروژه مشمول توسعه بخش کشاورزی توسط اعضای کارگروه انتخاب و به بانک عامل کشاورزی معرفی شد که ‏بر اساس آمار بانک کشاورزی 20 درصد این اعتبارات تاکنون جذب شده و انتظار می‌رود تا پایان دهه اول مرداد ‏ماه امسال به 35 تا 40 درصد برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بخش کشاورزی‏، دامی و صنایع وابسته در این شهرستان و مراجعه انبوه فعالان و متقاضیان، کارگروه شهرستان در مورد ‏افزایش سیستم اعتبارات و سیاست‌های توسعه‌ای این مدیریت در بخش مربوطه درخواست 20 میلیارد ریال اعتبار ‏را کرده است تا سرجمع اعتبارات این شهرستان به 69 میلیارد ریال برسد و تکافوی نیاز تولیدکنندگان را کند.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول