اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤتلفه اسلامی کرمان:

طرح حجاب و عفاف همتی همگانی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: طرح حجاب و عفاف همتی را می‌طلبد که باید همه دست به دست هم دهند تا این طرح به طور کامل در کشور اجرا شود.

طرح حجاب و عفاف همتی همگانی می‌طلبد

احمدعلی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به هنجارشکنی‌های موجود در جامعه از سوی برخی دختران و زنان اظهار داشت: قانون حجاب و عفاف که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است به اعتقاد ما جامع‌ترین طرحی است که می‌توان در این زمینه اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود 26 دستگاه اجرایی وظیفه اجرای این طرح را به عهده گرفته‌اند، ابراز داشت: به صراحت می‌توان گفت که این دستگاه‌ها تاکنون وظفیه خود را به نحو احسن انجام نداده‌اند.

مقدم با اشاره به اینکه در مبازره با بدحجابی باید یک حرکت جامع‌الاطراف آغاز شود، گفت: طرح حجاب و عفاف یک همتی را می‌طلبد که باید همه دست به دست هم دهند تا این طرح به طور کامل در کشور اجرا شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح در کشور ما دیگر شاهد بد‌حجابی و بد‌عفتی در نظام جمهوری اسلامی نباشیم.

مقدم تصریح کرد: مطالبات به حق و منطقی مردم در مورد مسائل اقتصادی همان مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری از چندین سال قبل حساسیت در مورد مسائل اقتصادی را گوشزد کرده و به همین منظور در چهار سال اخیر شعارهای سال معظم له در این حوزه بوده است، اما بعضی مسئولان که دست‌اندرکار این حوزه بودند این مسائل را جدی نگرفتند و با فرمایشات ایشان به صورت شعاری و در حد بنر، سربرگ و تابلوهای رنگین عمل کردند.

مقدم با اشاره به اینکه از سوی مقام معظم رهبری سال جاری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، گفت: نخستین ملاقاتی که در ابتدای سال جاری با استاندار کرمان داشته‌ام، پیشنهاد کردم برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری یک کمیته ویژه‌ای را تعیین کرده و در آن کمیته ویژه آسیب‌ها و راهکارهای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال جاری پیگیری شود.

دبیر حزب مؤتلفه استان کرمان افزود: اطلاعی ندارم که این کمیته تشکیل شده است یا نه اما جا دارد که مسئولان استان حداقل به صورت فصلی گزارش کاملی از پیشرفت کارها و گام‌های عملی و اساسی که در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام داده‌اند به مردم ارائه دهند.

مقدم افزود: معتقدم مسئولانی که در ارتباط با تحقق شعار سال جاری مقام معظم رهبری نقش اساسی را به عهده دارند و در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند و یا ضعیف عمل کرده‌اند باید به یک نوعی پاسخگو باشند و یا اگر واقعا توان اجرا و مدیریت در این بخش را ندارند از سمت خود کناره‌گیری کرده و کار را به دست افراد توانمندتر بسپارند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول