اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان خبر داد

رتبه چهارم گلستان در فعالیت‎های عفاف و حجاب در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: گلستان رتبه چهارم کشور را در فعالیت‎های عفاف و حجاب دارد.

رتبه چهارم گلستان در فعالیت‎های عفاف و حجاب در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در جمع کارشناسان فرهنگی دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: تبلیغات اسلامی در یک سال گذشته در زمینه عفاف و حجاب رتبه ممتاز را در بین نهادها و ادارات استان داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: 24 دستگاه اجرایی و نهاد در سطح کشور ستاد صیانت را بر عهده گرفته‎اند که با همکاری یکدیگر موفق به ارائه برنامه‎های خوبی در زمینه عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی شده‎اند.

ولی‎نژاد با بیان اینکه ارمغان فرهنگ بد‎حجابی چیزی جز سستی نظام خانوادگی، تحقیر شخصیت زن و امراض روحی و روانی نخواهد بود افزود: حضرت علی(علیه‌السلام) یکی از راه‌های حفظ حرمت زن را در رعایت حجاب می‌داند و می‎فرماید به وسیله حجاب، نظرگاه‌های زن را مهار کن چرا که رعایت دقیق حجاب و پوشش، حیات زن را سالم‎تر و پاک‎تر و استوارتر نگاه خواهد داشت.

رئیس کمیته ادارات و نهادها در کارگروه عفاف و حجاب استان گلستان اذعان کرد: در این کارگروه برای اینکه بتوانیم ترویج دهنده فرهنگ حجاب در سطح جامعه باشیم تلاش گسترده‎ای از سوی نهادها انجام شد و همین امر باعث شد تا این استان در رده چهار استان برتر کشور در فعالیت‎های عفاف و حجاب قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در ادامه تاکید کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و روی آوردن به شخصیت والای انسانی، بهترین راه برای جلوگیری از فرهنگ برهنگی و تبلیغات مسموم آن و بازگشت زنان به سوی عفّت و پاکدامنی است.

ولی‎نژاد با اشاره به اینکه استعمارگران برای دستیابی به منابع اقتصادی بزرگ، زنان را بهترین وسیله یافتند خاطر نشان کرد: استعمار با تکیه بر پیشرفت‌های علمی ـ صنعتی خود یا فرهنگ تجدّد مصرف و فساد را به جای آموزش مبانی ترویج داده و هر روز به خاطر منافع اقتصادی خود انسانیت را به زیر چرخ خودکامی و قدرت سلطه‎طلبان می‎کشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول