اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون:

همه مدارس بردخون به سیستم هوشمند دسترسی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بردخون گفت: 100 درصد مدارس بردخون به سیستم هوشمند دسترسی دارند.

همه مدارس بردخون به سیستم هوشمند دسترسی دارند

حسین مصلحی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه هیئت دولت مبنی بر مشارکت ادارات و نهادها در هوشمند کردن مدارس، شهرداری بردخون اقدام به هوشمندسازی یک کلاس در دبستان فرهنگ بردخون کردند.

مصلحی‌پور افزود: در حال حاضر 100 درصد مدارس بخش بردخون به یک یا چند کلاس یا کارگاه هوشمند مجهز شده‌اند به نحوی که در مدارس منطقه 8 کارگاه و 19 کلاس هوشمند دائر شده است.

وی تصریح کرد: 14 کلاس ششم به دوره ابتدایی اضافه می‎شود و از نظر فضا سه کلاس کمبود داشتیم که با حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان این کلاس‎ها در حال احداث است.

مصلحی‌پور ادامه داد: پیش‎بینی شده سال آینده 62 کلاس در مقطع ابتدایی و 16 کلاس در راهنمایی و 34 کلاس در متوسطه تشکیل شود و در مجموع 112 کلاس با یک‌هزار و 824 دانش‎آموز در منطقه استقرار یابد و با توجه به اهمیتی که دوره ابتدایی دارد تلاش می‎کنیم کمترین مشکل و کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش بردخون با انتقاد از بی‎توجهی برخی تحصیلکردگان به مسائل دینی تصریح کرد: در سند تحول بنیادین مرز بین آموزش و پرورش برداشته شده و معلم به عنوان مربی عمل می‎کند تا بتواند به وظیفه مهم خود در راستای تعلیم و تربیت همزمان توجه کند و نظام آموزش و پرورش متحول گردد و دغدغه دلسوزان را رفع و نیازها و خواسته‎های جامعه را برطرف کند.

مصلحی‌پور افزود: نباید جایگاه بلند معلمی را با مسائل بی‌ارزش پایین بیاوریم و نسبت به کاری که به عهده ماست احساس مسئولیت داشته باشیم و خود عامل به سفارشات باشیم زیرا کار نیمه تمام خیانت به قشری است که دراختیار ما قرار دارند.

وی اضافه کرد: خانواده و جامعه و مدرسه در پیشرفت و افت بچه‌ها مؤثرند البته در این زمینه مسائلی مانند مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی، عوامل آموزشی و پرورشی ، سرگرمی‌های جامعه هریک تا حدی تأثیرگذارند که می‌توان با هنر معلمی در راستای پیشرفت و تعالی دانش‌آموزان استفاده کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول