اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سوادکوه آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه از آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سوادکوه خبر داد.

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سوادکوه آغاز شد

رضا احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه توجه به ورزش در مناسبت‌های مختلف باید با رعایت ارزش‌های دینی و فرهنگی همراه باشد، بیان داشت: در سالن‌های ورزشی شهرستان سوادکوه تلاش می‌شود، برنامه‌های مناسبتی و فرهنگی و دینی هم لحاظ شود.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه از حضور 76 تیم فوتسال شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: 27 تیم در شیرگاه، 25 تیم در زیراب و 24 تیم در پل سفید برای مسابقات فوتسال جام رمضان در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

احمدزاده تصریح کرد: سالن‌های ورزشی جهان پهلوان رنجبر صفری در زیراب، شهیدان رضایی در پل سفید و حر شیرگاه میزبان مسابقات فوتسال جام رمضان است.

وی به سایر برنامه‌های ورزشی ماه مبارک رمضان در سوادکوه اشاره و یادآور شد: برگزاری مسابقات کشتی و والیبال نیز با همکاری ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در طول ماه رمضان نیز در برنامه‌ریزی‌های ورزشی ما قرار دارد.

معاون اداره ورزش و جوانان سوادکوه برگزاری برنامه‌های دینی، فرهنگی و مناسبتی در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول ماه مبارک رمضان را مهم توصیف کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی سوادکوه برای برگزاری مسابقات مختلف در ایام ماه رمضان توجه به قداست و ارزش این ماه را مورد توجه دارند.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول