اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شهردار کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان معرفی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی شهردار کرمان پیش از ظهر امروز در آیین معرفی مدیرعامل جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار داشت: چرخش نیروی انسانی در هر سیستم موجب ایجاد ایده‌های جدید به سیستم می‌شود و در نتیجه کاهش انرژی را در پی دارد.

وی بیان داشت: تغییرات علاوه بر تجدید انرژی‌، تحولات و ارزش‌هایی را به دنبال دارد.

سیف‌اللهی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی با جان و مال مردم سر و کار دارد و کوچک‌ترین غفلت در اداره‌ امور می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را در پی داشته باشد که این امر باید مورد توجه مدیریت جدید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید بهترین امکانات آموزشی را برای کارکنان در نظر گرفت‌، خاطر نشان کرد: نباید با نیروهای کم کار و بی‌تعهد همکاری شود و باید آنها را از سیستم کاری حذف کرد.

سیف‌اللهی عنوان کرد‌: مدیریت جدید باید شیوه‌های سنتی و تکراری را کنار بگذارد و از افکار‌، ایده‌ها و تجربیات مدیریت قبلی نیز بهره‌مند شود.

وی بر مستندسازی و تصویربرداری از حوادث در همه حال تأکید کرد و گفت: با مشاهده ‌این تصاویر می‌توان نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرد.

قائم‌مقام و معاون خدمات شهری شهردار کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: تغییر در مدیریت می‌تواند اید‌ه‌های جدید و طرح‌های خوبی ‌را به همراه داشته باشد.

وی گفت: هر اندازه تجهیزات و ادوات سازمان حفظ و از هدر رفت آنها جلوگیری شود‌، خدمات بهتر و بیشتری را می‌توان به مردم ارائه داد.

به گزارش فارس، محمد‌حسین مومنی از سوی شهردار کرمان به سمت مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان منصوب و از تلاش‌های علی کردی مدیرعامل سابق این سازمان با اهدای لوح تقدیر و تشکر  شد.

محمد‌حسین مؤمنی پیش از این در سمت معاون سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول