اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

انقلاب به جوانان تحصیل کرده و عاشق اسلام نیاز دارد

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با تاکید بر اینکه پیام ماه مبارک رمضان مطالعه و تفکر، به‌ویژه انس با کتاب خدا است، گفت: آینده انقلاب ما به جوانان تحصیل کرده و عاشق اسلام و انقلاب نیاز دارد.

انقلاب به جوانان تحصیل کرده و عاشق اسلام نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان کتابخانه تخصصی باقرشهر پس از تبریک حلول ماه ضیافت الهی، با اشاره به جایگاه مطالعه و تحقیق در نزد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و گفت: طالب علم و جایگاه علما در نزد اهل بیت (ع) از جایگاه رفیعی برخوردار است و ایشان بر این نکته تاکید داشته‌اند و آرامش روح و روان را در مطالعه و کسب علم دانسته‌اند.

شهردار باقرشهر اظهار داشت: پیام ماه مبارک رمضان مطالعه و تفکر، به‌ویژه انس با کتاب خدا است و تحصیل علم و جهاد در راه خدا از جایگاه مشترکی برخوردار هستند و آینده انقلاب ما به جوانان تحصیل کرده و عاشق اسلام و انقلاب نیاز دارد.

وی در ادامه از اعضای کتابخانه خواست که از فرصت به‌دست آمده در ماه مبارک رمضان استفاده کنند و تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه کمبود در منابع و کتب مورد نیاز، موارد را به مسئولان کتابخانه اعلام کنند.

شورای باقرشهر برای رفع نیاز اساسی جامعه شهری کتابخانه تخصصی تاسیس کرد

عضو شورای اسلامی باقرشهر نیز با اشاره به فرمایشات امیرالمومنین (ع) گفت: مولای متقیان حضرت علی (ع) در این ارتباط می‌فرمایند «کسی که خود را با کتاب‌ها آرامش دهد، هیچ آرامشی را از دست نمی‌دهد.»

میرجلال موسوی افزود: فرمایشات حضرت علی (ع) در این ارتباط نشان می‌دهد که مطالعه و تحصیل علم در نزد ایشان مهم است و این نکته‌ای است که برای ما پیام‌های بسیاری با خود به‌همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه آمار مطالعه در کشور ما پایین است، خاطرنشان کرد: مسئولان ‌باید برای پایین بودن آمار مطالعه تدبیر کنند، روزگاری در باقرشهر نیز هیچ مرکز مطالعه و تحقیقی وجود نداشت و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برای رفع این کمبود و نیاز اساسی جامعه شهری اقدام به تاسیس این کتابخانه تخصصی کردند، و ما امروز شاهد استقبال خوب دانشجویان و علاقمندان به مطالعه و تحقیق هستیم.

تجهیز کتابخانه تخصصی عطر یاس با 4000 جلد کتاب

مسئول مجموعه فرهنگی‌ـ ورزشی و کتابخانه تخصصی عطر یاس نیز طی سخنانی در این نشست با اشاره به استقبال دانش‌آموزان پیش دانشگاهی و دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی، گفت: این کتابخانه همه روزه از ساعت هشت تا 21 پذیرای مراجعان با گرایش‌های مختلف تحصیلی است و ما سعی کرده‌ایم که کلیه کمبودها و کاستی‌های موجود را با همکاری و مساعدت مسئولان شهرداری مرتفع کنیم.

حسین آروئی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی باقرشهر عنوان کرد: این کتابخانه تخصصی در زیربنایی حدود 700 مترمربع دارای دو مخزن کتاب و محیطی مناسب برای مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان و دانشجویان و شامل سالن مطالعه خواهران و برادران و بیش از 4 هزار جلد کتاب‌های تخصصی دانشگاهی آماده ارائه خدمت به شهروندان است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول