اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نظر کمیسیون انرژی مجلس صورت گرفت

الزام وزارت نفت به عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی وزارت نفت را ملزم کرده تا از امسال به عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد اقدام کند.

الزام وزارت نفت به عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: بررسی گزارش مسئولان وزارت نفت در رابطه با آخرین وضعیت نفت کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار کمیسیون انرژی مجلس قرار دارد.

وی بر ضرورت ارائه راهکارهای سازنده در راستای مقابله با تحریم نفتی کشور تاکید کرد و افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در بخش نفت و گاز و پتروشیمی کشور، ارائه راهکارهای مقابله با تحریم نفتی کشور در این کمیسیون در حال بررسی است.

سلطانی ادامه داد: امید می‎رود با ارائه راهکارهای سازنده و اساسی بتوان تحریم‌های نفتی را خنثی و تاثیر آن را در اقتصاد کشور بی‌اثر کرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین از دیگر برنامه‌های مجلس این است که وزارت نفت را ملزم کرده تا از امسال به عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد اقدام کند.

سلطانی، کاهش آلودگی هوا را مهم‌ترین هدف از اجرای این برنامه دانست و افزود: در صورت اجرای این برنامه حجم آلودگی‌های ناشی از سوخت‌های فسیلی کم می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا با وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در تعامل هستیم تا از ماشین‌آلاتی که دارای استانداردهای لازم باشند در بخش تولید و صنعت استفاده کنند.

سلطانی به بحث انرژی هسته‌ای کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های هسته‌ای کشور مطابق با استانداردهای بین‌المللی است و ما در این رابطه صداقت خود را به مجامع بین‌المللی نشان داده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انرژی هسته‌ای امروز به اهرم فشار کشورهای غربی تبدیل شده تا با استفاده از آن آرمان‌ها و ارزش‌های کشور را تحت‌الشعاع قرار دهند این در حالی است که هیچ گاه به این اهداف شوم خود نخواهند رسید.

سلطانی خاطرنشان کرد: ایران همواره به مقررات جهانی پاییند بوده و در این راستا هیچ‌گاه ار بحث‌های کارشناسی شده خارج نشده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول