اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تجلیل از قهرمانان ورزشی دانش‌آموز در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: 100 نفر از قهرمانان ورزشی دانش‌آموز و دبیران آنها در شهرستان بهار تجلیل شدند.

تجلیل از قهرمانان ورزشی دانش‌آموز در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، ظهر امروز همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان بهار در محل کانون میعاد برگزار شد.

در این همایش 100 نفر از دانش‌آموزان و دبیران که در مسابقات ورزشی استانی و کشوری در رشته‌های گروهی و انفرادی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده بودند هدایایی از سوی مدیریت آموزش و پرورش بهار اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در این همایش اظهار داشت: توجه به ورزش از اهمیت خاصی برخوردار است چراکه در سلامت جسم و تن باید بکوشیم.

علی زارعی ادامه داد: باید در آموزش و پرورش به بحث تربیت بدنی به عنوان سلامت روان پرداخته شود چرا که توجه به این مهم نیاز امروز جامعه است.

وی ورزش دانش‌آموزی را زیربنای ورزش قهرمانی دانست و اظهار داشت: طرح‌های سباح و طناورز با پوشش صد درصدی در سطح شهرستان اجرایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار به پروژه‌های در دست اجرا اشاره کرد و افزود: تعویض و نصب کف‌پوش سالن امیرالمؤمنین(ع)، ایجاد زمین ورزش‌های ساحلی مخصوص رشته‌های والیبال، فوتبال، هندبال، طناب‌کشی، نصب حلقه‌های بسکتبال سقفی، فضاسازی و رنگ‌آمیزی سه سالن ورزشی و تأسیس مدرسه ورزش در آموزشگاه شبانه‌روزی امام صادق(ع) در رشته دوومیدانی از مهمترین پروژه‌های مدیریت آموزش و پرورش بهار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با بیان اینکه احیای کانون‌های ورزشی را در دستور کار داریم، ادامه داد: دبیران ورزش باید اهداف این سازمان را در سطح مدارس، محقق سازند.

عبدالله جعفری در پایان سخنانش با بیان اینکه ماه آینده میزبان مسابقات زورخانه‌ای کشوری در همدان هستیم، اظهار داشت: 115 فعالیت ورزشی برای آموزش و پرورش تعریف شده که با تعامل همه فعالیت‌ها را در سطح استان اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول