اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان:

ساعات کلاس‌های ورزشی تابستانه در آبادان افزایش یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت، ساعات کلاس‌های ورزشی تابستانه در شهرستان افزایش یافت.

ساعات کلاس‌های ورزشی تابستانه در آبادان افزایش یافت

خاد‌م‌علی تهذیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای برنامه‌ریزی بهینه برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به‌ویژه دانش‌آموزان در شهرستان توسط این اداره اقدامات مطلوب و مؤثری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اداره در راستای علاقمندسازی جوانان به ورزش اقدامات مطلوبی را انجام داده است، افزود: این برنامه‌ریزی به‌ویژه در رشته‌های ورزشی گروهی و پرطرفدار اعمال و در این راستا ساعات آموزشی کلاس و دوره‌ها افزایش یافته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان آبادان تصریح کرد: با افزایش ساعات و مدت زمان دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ورزشی، گرایش جوانان و دانش‌آموزان آبادانی به‌ویژه در فصول تابستان به رشته‌های متنوع ورزشی بیشتر شده است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات این اداره در فصل تابستان اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در پایان فصل، دو نوبته کردن کلاس‌های آموزشی ورزشی به تفکیک دختر و پسر و مجهز کردن سالن‌های ورزشی به سیستم‌های مورد نیاز ورزشی از جمله خدمات صورت گرفته توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان به جوانان و ورزشکاران آبادانی بوده است.

تهذیبی در خصوص تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های کشتی، رزمی، تالار آموزش، اتاق‌های جانبی سالن ولیعصر، سوئیت مجهز مجموعه ورزشی دهداری و ... نیز توضیحاتی داد و گفت: اصلی‌ترین مشکل فعلی مجموعه ورزشی دهداری، وارد مدار شدن اتاق برق آن مجموعه است.

تهذیبی در این‌خصوص تصریح کرد: سالن‌های ما در مجموعه دهداری با وجود تجهیز به سیستم سرمایشی از گرمای طاقت‌فرسایی رنج می‌برند که پس از هماهنگی‌های انجام شده با مدیران برق منطقه، این مشکل در حال مرتفع شدن است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول