اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

54 نفر از فعالان نماز جمعه دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، 54 نفر از فعالان نماز جمعه دشتستان تجلیل شدند.

54 نفر از فعالان نماز جمعه دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان امام جمعه برازجان بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از اعضای ستاد و فعالان نماز جمعه برازجان گفت: نماز جمعه از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون سبب افزایش اتحاد و برادری بین آحاد ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام حسن مصلح اظهار داشت: دشمنان امروز به خوبی نشان داده‌اند که به شدت از تریبون‌های نماز جمعه در شهر‌ها و استان‌های کشور واهمه دارند و با هر دسیسه‌ای سعی می‌کنند تا مانع از اتحاد و برادری بین مسلمانان در میعاد‌گاه پرصلابت و شکوه نماز جمعه شوند.

وی عنوان کرد: نماز جمعه به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، پشتوانه عظیمی برای میهن اسلامی محسوب می‌شود.

مصلح افزود: نماز جمعه به‌عنوان یکی از بزرگترین اجتماع‌های عبادی و سیاسی برای مسلمانان خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

امام جمعه برازجان خاطر نشان کرد: نماز جمعه به قشر خاصی ارتباط ندارد و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و قرآن کریم، نماز جمعه را به عنوان یکی از برنامه‌هایی که در ارتباط با سرنوشت آحاد مردم است عنوان می‌کند.

مصلح اذعان داشت: نماز جمعه مانور مسلمانان در برابر دشمنان و بیانگر اقتدار و عظمت اسلام است و در این راستا همه ما موظف هستیم تا نهایت تلاش خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این فریضه الهی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی نماز جمعه‌ها مکانی برای جذب و اعزام نیرو و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به جبهه‌ها بود و نماز جمعه زاینده‌رود پربرکتی برای تغذیه همه‌جانبه جبهه‌ها به شمار می‌رفت.

مصلح با اشاره به نقش نماز جمعه در مقابله با جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: امروز جنگ نرم بسیار کوبنده‌تر از جنگ سخت است و نماز جمعه مکان مناسبی برای انجام تمهیدات لازم به منظور خنثی‌سازی اثرات مسموم تهاجم فرهنگی در جامعه است.

در این آئین از 54 نفر از فعالان برادر و خواهر فرهنگی در برگزاری نماز جمعه شهر برازجان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول