اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

98 درصد مردم دشتستان زیر پوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته بیش از 98 درصد مردم دشتستان به طور کامل زیر پوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند.

98 درصد مردم دشتستان زیر پوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا کهن بعد از ظهر امروز در نشست شورای سلامت شهرستان دشتستان اظهار داشت: سلامت جامعه و بهبود وضعیت سلامت از اهداف مهمی است که شبکه بهداشت و درمان به‌عنوان متولی اصلی سلامت شهرستان به آن توجه دارد و برای آن تلاش می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: ارتقای سطح سلامت جامعه نیازمند فعالیت جهادی و خالصانه است و شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با فعالیت شبانه‌روزی و بی‌وقفه زمینه را برای این امر هموار ساخته است.

کهن با تاکید بر اینکه حضور سگ‌های ولگرد در جامعه بسیار خطرناک است بیان داشت: مشکل سگ‌های ولگرد یکی از معضلات اساسی این شهرستان است و باید با آن مقابله شود.

وی اضافه کرد: اتلاف سگ‌های ولگرد از طرح‌های مقابله با این مشکل بود که در انجام آن کوتاهی شده و طرح اتلاف سگ‌های ولگرد در این شهرستان هر چه زودتر باید اجرایی شود.

این مسئول گفت: بررسی آماری نشان می‌دهد سالانه افزون بر 600 مورد سگ‌گزیدگی و جانور گزیدگی در شهرستان دشتستان رخ می‌دهد و اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد از راهکارهای ضروری در کاهش این آمار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ابراز داشت: توسعه عدالت بهداشتی یکی از اهداف دولت است و با اجرای طرح پزشک خانواده این امر اجرایی شده است.

کهن با ارائه وضعیتی از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرستان دشتستان عنوان کرد: هم‌اکنون هشت مرکز بهداشتی و درمانی در شهر برازجان مشغول اجرای طرح پزشک خانواده هستند.

وی با اشاره به مشکل کمبود پزشک در شهرستان دشتستان اذعان داشت: به دلیل مشکل کمبود پزشک در این شهرستان برای هر 3 هزار نفر یک پزشک معرفی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: 14 مرداد ماه، همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، طرح پزشک خانواده در شهرستان دشتستان اجرایی می‌شود.

کهن متذکر شد: با اجرای این طرح 98 درصد مردم به طور کامل تحت پوشش پزشک خانواده قرار می‌گیرند و در آینده اجرای این طرح با روند توسعه بیشتری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول