اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 131 راهکار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 131 راهکار دارد و مسیر پیشرفت نظام آموزشی را هموار می‌کند.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 131 راهکار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه شنبه در دیدار با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مطالبات به‌حق مقام معظم رهبری است و اجرای نظام جدید آموزش کشور (3-3-6) لبیک به مطالبات امام خامنه‌ای است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: از مطالبات مقام معظم رهبری، تحول در نظام آموزش و پرورش کشور بود که طی سال‌های متمادی در بین کارشناسان دانشگاهی و حوزوی و در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نتیجه مباحثات پیرامون تغییر نظام آموزشی دانست و افزود: این طرح توسط ریاست محترم جمهور به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و همه ما موظف هستیم شرایط را برای اجرای هر چه بهتر این طرح هموار کنیم.

اسکندری بیان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارای 131 راهکار است و یکی از این راهکارها تغییر نظام سنتی آموزش و پرورش کشور به نظام جدید (3-3-6) است.

این مسئول با تاکید بر اهمیت حضور دبیران در کارگاه‌های مربوط به این طرح تاکید کرد: به منظور اجرای مطلوب این طرح آموزگاران و دبیران در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنند و با بهره‌گیری از یافته‌ها و توان علمی اساتید مجرب پاسخگوی نیاز علمی دانش‌آموزان شهرستان در سال تحصیلی جدید باشند.

اسکندری اذعان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در اصل سند افتخارآفرین نظام است و حرف اول و آخر سند، این است که باید نگاه‌ها و چشم‌ها را بشوییم و یک‌بار دیگر به آموزش و پرورش به عنوان جایگاهی برای تقویت نظام بنگریم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم بیان کرد: سال تحصیلی گذشته در مقطع ابتدایی 202 کلاس درس در سطح شهرستان داشتیم که با اجرایی شدن نظام جدید، تعداد کلاس‌ها به 255 کلاس در سال تحصیلی جدید افزایش می‌یابد که تدابیر لازم را برای تامین فضای آموزشی مورد نیاز اندیشیده‌ایم.

اسکندری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش شهرستان تاکنون ابلاغ 274 نفر از فرهنگیان صادر شده و طبق زمان‌بندی تا 10 روز آینده ابلاغ مابقی همکاران صادر می‌شود.

‌انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول