اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

تحقق طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری مردم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان بر مشارکت و همکاری مردم در اجرای دقیق و کامل طرح پزشک خانواده تاکید کرد.

تحقق طرح پزشک خانواده نیازمند همکاری مردم است

ایرج حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه مشارکت و همکاری مردم در اجرای دقیق و کامل طرح پزشک خانواده الزامی است، اظهار داشت: دسترسی آسان و سریع مردم و خانواده‌ها به پزشک متخصص و توانمند و گردآوری سوابق پزشکی به منظور کنترل وضعیت جسمانی و روانی اقشار مختلف به صورت مستمر از اهداف اصلی طرح است.

وی افزود: برخلاف گذشته که مردم به طور مقطعی به مراکز درمانی مراجعه نموده و به بررسی شرایط جسمانی خود می‌پرداختند، در این مرحله افراد می‌توانند با معاینه مستمر و متعدد پزشک خانواده و با مراجعه به پرونده پزشکی از آخرین وضعیت سلامت و تندرستی خود آگاه شوند.

حسن‌زاده ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های دولت مهروز و عدالت‌گستر برای برقراری عدالت در استفاده از سرانه درمانی و رفاهی آحاد جامعه، مشارکت مردم در این طرح موجب کاهش هزینه‌های خانواده‌ها می‌شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان بر تامین پزشک معالج مورد نیاز برای پوشش همه مناطق شهری و روستایی در این طرح تاکید کرد.

وی در پایان تصریح کرد: در صورت اجرای دقیق این طرح عدالت در بخش درمان جامعه محقق و همه به طور یکسان از این خدمات بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول