اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش تویسرکان نیمه‌کاره باقی نماند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: طرح‌های ارائه شده آموزش و پرورش که بخشی از آنها انجام شده نباید نیمه‌کاره بماند بلکه باید با رایزنی و پیگیری‌های مستمر پروژه‌ها تکمیل شوند.

طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش تویسرکان نیمه‌کاره باقی نماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان فراگیرترین نظام، پرمخاطب‌ترین دستگاه و زیربنایی‌ترین نهاد اجتماعی ـ فرهنگی، منشأ بالقوه و بالفعل تغییرات در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان به عنوان برون داده‌های نظام آموزش و پرورش با کسب دانایی و مهارت در افزایش قدرت تولید و تحقق شعار سال نقشی کلیدی دارند، تصریح کرد: افزایش قدرت تولید، اثرگذارترین عامل در افزایش تولید ملی است که این موضوع علاوه بر ارتقای کمیت و کیفیت تولید ملی، منافع ملی را نیز تأمین می‌‌کند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: این نوع عملکرد آموزش و پرورش حرکتی مدبرانه و بلند‌مدت است که مستلزم نگاه دقیق و موشکافانه فعالان این عرصه برای بنیان‌سازی زیربنای تولید فکری نیروی انسانی کارآمد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال نسبت به سال گذشته تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش رشد چشمگیری داشته است، تأکید کرد: هیچ طرحی نباید در این نهاد ابتر و نیمه‌کاره باقی بماند بلکه باید با تلاش و رایزنی و پیگیری‌های لازم همه برنامه‌های عمرانی آموزش و پرورش شهرستان به اتمام برسند.

رضانیا تصریح کرد: در شرایطی که شهرستان نماینده‌ای در مجلس ندارد می‌طلبد در راستای رشد و پیشرفت همه‌جانبه تویسرکان با اهتمام و کوششی مضاعف و با استفاده درست از فرصت‌ها تمامی مشکلات را رفع کنیم و موانع سد راه را کنار بزنیم.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان نیز گفت: 82 کلاس درس در آموزش و پرورش تویسرکان و 37 کلاس در آموزش و پرورش بخش قلقرود برای اجرای پایه ششم مقطع ابتدایی در قالب طرح 3-3-6 برای سال تحصیلی جاری آماده‌سازی شده است.

علی بیات افزود: دوره‌های آموزشی برای یادگیری نحوه چگونگی و روند چیستی تدریس پایه ششم برای معلمان در سطح شهرستان با حضور استادان متبحر و کارشناس در این زمینه برگزار شده است.

در پایان جلسه از سعیده سلطانی حافظ کل قرآن و دانش‌آموز مقطع دوم دبیرستان تویسرکان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول