اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان:

مجوز 18 باشگاه ورزشی گیلان تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون درخواست صدور و تمدید مجوز 18 باشگاه ورزشی گیلان پس از تایید هیئت پزشکی ورزشی صادر شد.

مجوز 18 باشگاه ورزشی گیلان تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حق‌شناس بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت پزشکی ورزشی استان با اشاره به مصوبه کمیسیون ماده 5 استانی مبنی بر اخذ و تمدید مجوز باشگاه‌های ورزشی با تایید هیئت پزشکی‌ورزشی، اظهار کرد: این تاییدیه‌ مبتنی بر افزایش شاخص بیمه شدگان ورزشی استان و سازماندهی هر باشگاه است تا ورزشکاران خود را بیمه کنند و باشگاه‌هایی که آمار قابل توجهی ندارند از طرف هیئت پزشکی ورزشی تایید نمی‌شوند.

وی یکی از اهداف هیئت را تقویت نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در حوزه بیمه ورزشی و سلامت ذکر کردو افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از امکانات و نیروهای موجود امکان دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در راستای توسعه سلامت جامعه ورزش گیلان گام برداریم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان با اشاره به آمار بیمه‌شدگان خاطرنشان کرد: تا پایان خرداد 90 تعداد 34 هزار و 919 ورزشکار مرد و 15 هزار و 543 ورزشکار زن بیمه ورزشی شدند و در ضمن مجور 18 باشگاه ورزشی گیلان صادر و تمدید شد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول