اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها بازیکن تنیس با ویلچر پارالمپیکی ایران:

هدف من کسب مدال در پارالمپیک لندن است

خبرگزاری فارس: تنها بازیکن تنیس با ویلچر پارالمپیکی ایران گفت: هدف من کسب مدال در بازی‌های پارالمپیک لندن است.

هدف من کسب مدال در پارالمپیک لندن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حسین ممی‌پور که از روز جمعه مرحله دوم اردوی آمادگی خود برای حضور در پارالمپیک لندن را در مشهد سپری می‌کند، در حاشیه تمرینات خود اظهار کرد: می‌خواهم با کسب مدال در لندن توانمندی‌های تنیس‌بازان ایران را به جهان اعلام کنم.

وی افزود: من نخستین بازیکن تنیس هستم که توانسته از ایران به بازی‌های پارالمپیک راه یابد و این انگیزه من را برای کسب مدال چند برابر کرده است.

ممی‌پور در مورد نحوه کسب سهمیه خود برای حضور در بازی‌های پارالمپیک لندن اظهار کرد: با انجام چهار بازی بین‌المللی توانستم مجوز وایت کارت را از فدراسیون جهانی تنیس (ITF) برای حضور در این بازی‌ها کسب کنم.

عضو تیم ملی تنیس با ویلچر ایران در بازی‌های پارالمپیک لندن با اشاره به رقبای اصلی خود در این بازی‌ها اظهار کرد: در این بازی‌ها 64 ورزشکار حضور خواهند داشت که ورزشکاران کشورهای هلند، فرانسه، آمریکا، انگلیس و ژاپن از مدعیان کسب مدال این رقابت‌ها به حساب می‌آیند.

وی درباره نحوه برگزاری اردوی خود در مشهد گفت: از روز جمعه اردوی آمادگی خود را زیر نظر امیر ابراهیمی به مدت 10 روز آغاز کرده‌ام و بعد از پایان اردو با استراحتی چند روزه مجددا مرحله سوم اردوی خود را قبل از اعزام به بازی‌های پارالمپیک لندن در تهران سپری خواهم کرد تا با آمادگی هرچه بیشتر در این بازی‌ها حضور یابم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول