اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود:

135 نفر از دورود به اردوی جهادی رهروان شهدا اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود گفت: 135 نفر از دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب دورود به اردوی جهادی رهروان شهدا اعزام شدند.

135 نفر از دورود به اردوی جهادی رهروان شهدا اعزام شدند

محمدجواد پرنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود گفت: از این تعداد 100 دانشجوی خواهر و برادر، 15 طلبه برادر و خواهر و 20 نفر دیگر دانش‌آموز و از سایر اقشار هستند که به روستاهای گوشه، دواریجان، چوبدر سفلی و بامسر این شهرستان برای خدمات‌دهی اعزام شده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود گفت: اکیپ‌های مختلفی در این دوره سازماندهی شده‌اند که شامل اکیپ عمرانی که به مرمت و بازسازی امام‌زاده روستای گوشه و مدرسه سفلی می‌پردازند، دومین اکیپ به مسائل اعتقادی شامل برگزاری کلاس‌های احکام و قرآن در تمام این روستاها می‌پردازند. 

وی افزود: علاوه بر این اکیپ‌ها، اکیپ‌های آموزشی نیز تشکیل شده که کار آموزش زبان انگلیسی، ریاضی، نقاشی، مشاوره و ... در تمام این روستاها را برعهده دارند.

پرنیان در ادامه گفت: در این اردوها اکیپ‌های ورزشی نیز تشکیل شده که طی آن مسابقاتی صورت می‌گیرد و به نفرات و گروهای برتر جوایزی اهدا می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان دورود گفت: در بعد فرهنگی نیز به فضاسازی مناسب در خصوص برگزاری اردوی جهادی در طول مسیر و روستاهای ذکر شده، اخذ عکس و چاپ و تحویل آن پرداخته می‌شود. 

وی در مورد مشکلات عمده این روستاها گفت: عمده مشکلات آنها عدم آسفالت جاده‌ها، عدم وجود خانه بهداشت، کمبود آب شرب و کشاورزی، کلنگی بودن مساجد و نداشتن سرویس‌های بهداشتی در آن، عدم تکمیل استخر آب کشاورزی در روستای بامسر و هم‌چنین عدم تعیین تکلیف محل اسکان اهالی روستای گوشه است.

پرنیان در ادامه با انتقاد از مسئولان برخی از ادارات دورود، گفت: از رئیس اداره برق دورود، دانشگاه علمی کاربردی و هم‌چنین شبکه بهداشت و بخشدار سیلاخور این شهرستان گلایه‌مند هستیم، چرا که در این راه همکاری با گروه نداشته و هم‌چنان جا دارد که از امام جمعه دورود، فرماندار، کمیته امداد، هلال‌احمر، آموزش و پرورش، روسای دانشگاه آزاد و پیام‌نور و سایر اقشار جهادگر در این شهرستان تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول