اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد تصویب شد

الزام آزمایشگاه‌ها به تصفیه مواد شیمیایی و میکروبی

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد طرح الزام آزمایشگاه‌ها و موارد تحقیقاتی مشهد به تصفیه مواد شیمیایی و میکروبی تصویب شد.

الزام آزمایشگاه‌ها به تصفیه مواد شیمیایی و میکروبی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فاطمه غیور صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار همایش شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد در ارتباط با اهمیت این طرح اظهار کرد: پساب‌هایی که حاوی مواد شیمیایی و میکروبی است سبب تهدید جامعه می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و زیست‌محیطی شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ‌ کدام از آزمایشگاه‌های ما این امکانات را برای تصفیه پساب‌ها ندارند، تصریح کرد: باید این تغییر به ‌عنوان یک الزام برای ساخت این گونه مراکز به صورت زیرساختی اعمال شود تا مشکلات احتمالی آن به وجود نیاید.

در ادامه جواد داوودآبادی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و طرح‌ریزی شهری شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه کلیات این طرح جامع و خوب است، ادامه داد: بیمارستان‌ها باید طبق قوانین ملی زباله‌هایی را که باید سوزانده شوند را بسوزانند و در باقی موارد این مقررات جدید را رعایت کنند.

وی در این راستا با یادآوری اینکه ما در محدوده‌های صنعتی ضابطه و قانون خاص خود را داریم خاطرنشان کرد: با همه این احوال با توجه به الزاماتی که دیده شده با کلیات طرح موافقت شده است.

در ادامه سیداسماعیل مفیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به متن لایحه اظهار کرد: نمی‌توان به صورت ریزی که در لایحه آمده است موارد را مورد بررسی قرار داد، بنابراین از متن لایحه باید مکان‌هایی مانند رستوران‌ها و کارواش‌ها و ... را حذف کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول