اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین کنگره فعالان صنایع دریایی صورت گرفت

کسب گواهینامه ایزو 50001 توسط سازمان منطقه آزاد قشم

خبرگزاری فارس: سازمان منطقه آزاد قشم در جریان برگزاری دومین کنگره فعالان صنایع دریایی موفق به دریافت گواهینامه ایزو 50001 و تندیس ویژه این کنگره شد.

کسب گواهینامه ایزو 50001 توسط سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مدیر امور بنادر سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب اظهار داشت: دومین کنگره سراسری صنایع دریایی و دریانوردی کشور با هدف عملیاتی کردن سیاست‌های کشور در راستای بسترسازی صحیح برای معرفی امکانات و ظرفیت‌های حقیقی صنایع دریایی کشور برگزار شد.

پژمان بهرامی ادامه داد: این کنگره با حمایت و مشارکت سازمان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین تشکل‌های فعال در حوزه صنایع دریایی کشور برگزار شد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تندیس ویژه کنگره و گواهینامه 50001 را دریافت کرد.

وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با هدف معرفی ظرفیت‌های مثبت جزیره قشم در صنایع دریایی، محوریت چالش‌های پیش‌ روی صنایع دریایی و فراساحل، نقش صنایع وابسته در صنایع دریایی چشم‌انداز 1404 و برنامه پنجم توسعه در این کنگره شرکت کرد.

مدیر امور بنادر منطقه آزاد قشم با اشاره به معرفی جزیره به عنوان یکی از بهترین نقاط برای ایجاد بنادر خشک در این کنگره ادامه داد: با دعوت از تمام فعالان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در بخش صنایع دریایی برای همکاری، مزایای جزیره از قبیل احداث پروژه عظیم پل خلیج فارس تا یک سال آینده و دسترسی به مسیرهای ریلی کشور، داشتن بیش از 260 کیلومتر ساحل و هم‌چنین ایجاد شهر دریایی قشم در این کنگره به سرمایه‌گذاران ارائه شد.

در پایان این کنگره سازمان منطقه آزاد قشم موفق به دریافت گواهینامه ایزو 50001 و تندیس مربوط به دومین کنگره فعالان صنایع دریایی شد.

یادآور می‌شود، کسب گواهینامه ایزو 50001 در حوزه مدیریت انرژی گام مهمی برای سازمان منطقه آزاد قشم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول