اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند خبر داد

قطع 30 انشعاب غیرمجاز آب در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت: طی هفته گذشته 30انشعاب غیرمجاز در سطح شهر بیرجند و مناطق مجاور شهر شناسایی و قطع شدند.

قطع 30 انشعاب غیرمجاز آب در  بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب بیرجند، مجید محمدنژاد از شناسایی بیش از 80 انشعاب غیرمجاز در مناطق مجاور شهر بیرجند خبر داد و اظهار کرد: طی هفته گذشته، از مجموع انشعابات شناسایی شده 30 انشعاب قطع شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام با اطلاع‌رسانی قبلی و با حضور نماینده دفتر حراست، امور مشترکان و مأمور کلانتری صورت گرفته است، تصریح کرد: اتصال غیرمجاز به شبکه آب پیگرد قانونی داشته و سبب اخذ جریمه و حتی صدور حکم بازداشت به مدت دو تا شش ماه می‌شود.

این مسئول در مورد اثرات نامطلوب ایجاد انشعاب غیرمجاز گفت: ایجاد انشعاب غیر مجاز، احتمال آلودگی شبکه آب را افزایش می‌دهد و از طرف دیگر کمبود آب و کاهش فشار آب موجود برای مشترکان منطقه را رقم می‌زند.

مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند با اشاره به اینکه تکثر انشعابات غیر مجاز آب شهر مربوط به مناطق مجاور شهر مانند دهلکوه است، افزود: افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز مسکن می‌کنند از انشعاب غیرمجاز برخوردارند که البته با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

محمدنژاد به اقدامات صورت گرفته در راستای برخورد با انشعابات غیرمجاز اشاره کرد و ادامه داد: موارد مختلف طی نامه‌ای به فرمانداری و دهیاری اعلام شده و در دو مرحله نیز به مشترکان غیرمجاز اخطار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله بعد و پس از اعلام اخطارهای لازم، نسبت به قطع انشعاب آب برابر ضوابط اقدام می‌شود و برخورد با افراد خاطی در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول