اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

فعالیت 300 هیئت مذهبی و فرهنگی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 300 هیئت مذهبی و فرهنگی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 300 هیئت مذهبی و فرهنگی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در دیدار با جمعی از روحانیون بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 300 هیئت مذهبی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعال هستند، اظهار کرد: این هیئت‌ها هر ساله با برگزاری مراسمات و همایش‌های مختلف به امر ترویج تعالی اسلامی در شهرستان بویین زهرا کمک می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه برنامه‌های فرهنگی باید همواره با مدیریت و بینش دقیق صورت گیرد، افزود: روحانیون و مبلغان مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان وظیفه دارند تا با اشاعه و ترویج هرچه بیشتر آموزه‌ها و احکام متعالی دین مبین اسلام زمینه را برای تحقق اهداف معنوی انقلاب اسلامی در کشور مهیا کرده و سبب اقتدار فرهنگی نظام اسلامی شوند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای را در ایام ماه پرفضیلت رمضان برای شهروندان و عموم مردم به اجرا درمی‌آورند، تصریح کرد: بیان دقیق احکام و اصول دینی در این ماه باید همواره به جوانان و نوجوانان آموزش داده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا هدف از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری را تعمیق جوانان با باور‌های اصیل و انقلابی خویش عنوان کرد و افزود: به هر میزان که امروز مسئولان و نهاد‌های فرهنگی در این حوزه فعالیت و دغدغه بیشتری از خود نشان دهند قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد جهش بزرگ فرهنگی و هنری در سطح جامعه اسلامی هستیم.

عباسی با بیان اینکه دشمنان امروز تهاجمات گسترده‌ای را در جنگ اعتقادی و نرم علیه ایران اسلامی آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: در این نبرد نابرابر وظیفه آحاد ملت غیور و مؤمن ایران اسلامی تقویت روحیه اعتقادی و نیز توجه به عرصه‌های عمیق و شگرف معنوی است.

وی لزوم گسترش برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و مذهبی در مراکز اجتماعی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها را بسیار ارزشمند و موجب تحکیم اصول دینی در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطر نشان کرد: عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام به تمام مسلمانان و به‌ویژه شیعیان سفارش شده است که تنها در صورت عمل به آموزه‌های صحیح و اخلاقی است که می‌توان به قله‌های رفیع انسانیت و سعادت در دنیا و آخرت دست ‌یافت و همچنین دشمنان را در اهداف و برنامه‌های پلید خویش ناکام گذاشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول