اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم اعلام کرد

تامین بودجه برای احداث زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرماندار رباط کریم گفت: بودجه لازم برای احداث زیرساخت‌ها و بخش‌های خدماتی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان تامین شده است.

تامین بودجه برای احداث زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی رباط کریم

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: این شهرستان از جمله مناطق صنعتی کشور بوده که به دلیل نزدیکی با پایتخت اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته طرح تجمیع واحدهای صنعتی در شهرک‌های رباط کریم اجرایی شده که این طرح از نظر پیشرفت فیزیکی در مراحل خوبی قرار دارد.

فعالیت 2 هزار واحد صنعتی در شهرک‌های رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: هم اکنون چهار شهرک صنعتی در این شهرستان فعال هستند که بخش مهمی از صنایع تولیدی و واحدهای صنعتی رباط کریم در این شهرک‌ها استقرار دارند.

سلیمان‌پور افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های فوق فعالیت کرده و امیدواریم با حمایت‌های ویژه فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی طی سال‌های آینده به این تعداد افزوده شود.

وی با اشاره به رهنمودهای نوروزی رهبری معظم انقلاب مبنی بر لزوم حمایت از تولید ملی ابراز داشت: در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب، طرح‌های حمایتی ویژه‌ای در رباط کریم ویژه صنایع و واحدهای تولیدی در دست اجرا داریم.

فرماندار رباط کریم گفت: با توجه به دیدارهایی که مدیران شهرک‌های صنعتی این شهرستان داشتیم، آنها نیازهای خود را اعلام و تاکید داشتند در حوزه تجهیزات زیرساختی با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

سلیمان‌پور افزود: در همین زمینه جلساتی در کارگروه‌های صنعتی برگزار و در آخرین اقدام بودجه لازم برای تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی رباط کریم تامین شده است.

این مسئول ادامه داد: بر اساس طرحی که داریم، بودجه‌ای حدود 7 میلیارد ریال برای این حوزه در نظر گرفته شده است.

به گفته فرماندار رباط کریم، بودجه 7 میلیارد ریالی فوق از محل اعتبارات تملک دارایی‌‌های سرمایه‌‌ای شهرستان تامین شده است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول