اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد

طرح مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه ستاد تسهیل تجارت هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، از طرح مشکلات و مسائل واحدهای صنعتی تولیدی این استان در کارگروه ستاد تسهیل تجارت خبر داد.

طرح مشکلات واحدهای صنعتی در کارگروه ستاد تسهیل تجارت هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید عبدلی‌زاده صبح امروز در نشستی درباره تسهیل تجارت خارجی اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت با هدف برطرف کردن مشکلات موجود در زمینه تجارت خارجی و پویایی واحدهای دست‌اندرکار نسبت به ورود به این بخش همواره اقداماتی را انجام می‌دهد.

به گفته وی، سازمان یاد شده در نشست‌های کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بررسی و ریشه‌یابی و به مراجع‌ ذی‌صلاح منعکس می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها سهولت و تسریع در بررسی و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی در راستای حمایت بیش از پیش این واحدها است.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی صنعتی که با مشکل و چالش مواجه هستند، در راستای ثبت درخواست و پی‌گیری امور خود از طریق کارگروه مربوطه استانی باید به سامانه موجود اینترنتی مراجعه کرده و درخواست‌ها و مشکلات خود را در سامانه وارد کنند.

عبدلی‌زاده افزود: متقاضیان پس از وارد کردن نام و مشکلات خود در سامانه مذکور، باید مستندات خود را به صورت دستی یا الکترونیکی به معاونت امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه دهند.

به گفته وی، در صورت عدم ثبت‌نام واحدهای تولیدی صنعتی متقاضی در این سامانه، درخواست وارده به کارگروه ستاد تسهیل ارجاع داده نمی‌شود.

وی از مراجعه کنندگان خواست در صورت تمایل با هدف کسب اطلاعات بیشتر با حوزه معاونت امور صنعتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.

عبدلی‌زاده با بیان اینکه، دولت توجهی ویژه به برطرف کردن مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی صنعتی دارد، اضافه کرد: در استان نیز تاکنون توجه به این موضوع در سطح خوبی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم‌چنین این استان را یکی از استان‌های مستعد و مناسب برای توسعه امور صنعتی عنوان کرد و گفت: هرمزگان به دلیل دسترسی به آب‌های آزاد و برخورداری از منابع و معادن همواره مورد توجه فعالان بخش صنعت و سرمایه‌گذاران در این بخش بوده است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول