اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

برگزاری دوره آشنایی با سیستم "صاعقه‌گیر" در فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از برگزاری دوره آشنایی با سیستم "صاعقه‌گیر" برای پرسنل این فرودگاه خبر داد.

برگزاری دوره آشنایی با سیستم "صاعقه‌گیر" در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تجهیزات ارتینگ (صاعقه‌گیر) در سایت DVOR این فرودگاه نصب شده است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های مختلف این فرودگاه است، افزود: نصب این تجهیزات در سایت با هدف افزایش ضریب امنیت در جلوگیری از بروز خطرات احتمالی در هنگام صاعقه و فراتاخت‌های ولتاژی است.

وی اضافه کرد: در همین راستا به‌منظور آشنایی بیشتر با نحوه کار و شناخت تجهیزات این سیستم، یک دوره آموزشی یک روزه توسط شرکت نصب کننده "تندر الکترونیک" برای پرسنل فنی و الکترونیک این فرودگاه برگزار می‌شود.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه کرد: در سال جاری توسعه بخش‌های مختلف اجرایی این فرودگاه را در دستور کار قرار داده که البته در این میان نیازمند توجه و حمایت مسئولان هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت مضاعف مسئولان بتوان بیش از پیش در راستای تعالی بخش‌های مختلف شهرستان، رفاه حال ساکنان و ایجاد شهری در خور شأن شهروندان گام برداشت.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول