اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

ارتقای بخش تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین‌المللی آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین المللی آبادان از ارتقای بخش تکریم ارباب رجوع به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر در فرودگاه بین‌المللی این منطقه خبر داد.

ارتقای بخش تکریم ارباب رجوع در فرودگاه بین‌المللی آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حمل و نقل هوایی به دلیل فراهم کردن خدمات گسترده و ایمن و سریع در جابه‌جایی بار و مسافر نقش ویژه‌ای در صنعت حمل و نقل کشورها ایفا می‌کند.

وی افزود: همانگونه که راه‌ها و بزرگراه‌ها در حمل و نقل جاده‌ای و راه‌آهن در حمل و نقل ریلی زیربنایی‌ترین بخش محسوب می‌شوند، فرودگاه‌ها نیز زیربنایی‌ترین بخش در صنعت حمل و نقل هوایی به حساب می‌آیند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان در ادامه به نقش و جایگاه فرودگاه بین‌المللی آبادان در حمل و نقل هوایی منطقه اشاره کرد و گفت: بی‌شک بهبود وضعیت و عمران فرودگاه آبادان به‌عنوان یکی از راه‌های ورودی به منطقه، نقش مؤثری در دستیابی به اهداف توسعه‌ای و عمرانی شهر و رفاه حال شهروندان دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا گسترش زمینه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار به‌عنوان یکی از اهداف مهم درآمدزایی فرودگاه بین‌المللی آبادان به شمار می‌رود.

رضایی در ادامه به ارتقای طرح تکریم ارباب رجوع در این فرودگاه اشاره کرد و افزود: سامانه و اطلاعات پرواز جدید با اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در راستای تغییر نما و ظاهر فیزیکی به سیستم‌های رایانه‌ای جدید در این فرودگاه صورت گرفته است.

وی هدف از اجرای این سامانه را زیباسازی و ایجاد فضایی مناسب‌تر به‌منظور تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی بهتر به مراجعان عنوان کرده و ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقا و تعالی بخش‌های مختلف اجتماعی در منطقه به‌ویژه حمل و نقل هوایی هر چه مطلوب‌تر مسافران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول