اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست امسال صورت گرفت

عقد 9 قرارداد عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در چهار ماه نخست سال‌جاری 9 قرارداد عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در این منطقه منعقد شده که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 41 درصدی دارد.

عقد 9 قرارداد عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در نشست خود با اعضای شورای اسلامی و شهردار جلفا افزود: این قراردادها در حوزه‌های زیرساختی و خدمات شهری بوده و شهرداری جلفا نیز از زمان افزایش دایره فعالیت به محدوده شهر جلفا پروژه‌های عمرانی جدیدی را در این محدوده تعریف و به مرحله اجرا رسانده است.

وی، از تجمیع و ادغام آتش‌نشانی‌های منطقه آزاد ارس و شهرداری جلفا خبر داد و افزود: با توجه به امکانات موجود در مدیریت امداد و نجات و آتش‌نشانی منطقه آزاد ارس و لزوم ارائه خدمات مناسب به مردم و واحدهای تولیدی منطقه در حوادث احتمالی، این دو واحد تجمیع و با توان بیشتری باید فعالیت کنند.

نجفی با بیان اینکه هم‌اکنون 52 پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 645 میلیارد ریال همزمان در منطقه در حال اجراست و 13 پروژه در سال 91 تحویل قطعی شده است، افزود: برای ایجاد هماهنگی بیشتر در تامین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران در منطقه مشاوران و مسئولان برق و مخابرات منطقه آزاد ارس منصوب شده و آغاز به فعالیت کرده‌اند.

وی با اشاره به اتمام طراحی پروژه خیابان منتهی به پایانه مرزی جلفا گفت: ورودی پایانه مرزی جلفا در خاک ایران باید سمبلی از ایران اسلامی باشد و لازم است در انجام عملیات اجرایی طرح نوسازی سرعت و دقت بیشتری به کار رود. 

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول