اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منطقه آزاد ارس:

260 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در ارس سرمایه‌گذاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد ارس گفت: هم‌اکنون بیش از 260 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در حال انجام مراحل سرمایه‌گذاری در ارس هستند.

260 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در ارس سرمایه‌گذاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور که در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است، اظهار کرد: نقش روابط عمومی در تسهیل و تسریع توسعه اقتصادی مهم بوده و ایجاد ارتباط موثر نتایج خوبی را در حوزه سرمایه‌گذاری به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر ایجاد گستره‌ای جدید در ارتباط موثر برای اطلاع‌رسانی مزیت‌ها و فعالیت‌های مناطق آزاد تصریح کرد: فعالیت‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اقتصاد محور بوده و جذب سرمایه‌های بزرگ افکار بزرگ را می‌طلبد.

نجفی ضمن تشریح فعالیت‌های منطقه آزاد ارس در حوزه‌های مختلف گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ویژه منطقه آزاد ارس برای ارتقا و گسترش فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی نیازمند فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و تبلیغ سنجیده و موثر هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی از لازمه‌های اصلی توسعه بوده و نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در همراه کردن مردم با توسعه اقتصادی بسیار مهم است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی یک علم است و اگر این موضوع در مناطق آزاد کشور مورد توجه قرار گیرد نتایج مطلوبی برای مناطق، استان‌های همجوار و سرمایه‌گذاران به همراه خواهد داشت.

سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس گفت: ابعاد فعالیت مناطق آزاد مبتنی بر تولید و صادرات بوده و از حساسیت فراوانی در سطح ملی و فراملی برخوردار هستند و روابط عمومی‌ها به کمک رسانه‌ها می‌توانند با نگاه و افکار نو روند جذب سرمایه‌گذاری خارجی را تسهیل و تسریع کنند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 260 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در حال انجام مراحل سرمایه‌گذاری در ارس هستند، تصریح کرد: ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس در حوزه‌های اقتصادی، زیربنایی، حمل و نقل، تجارت و بازرگانی، کشاورزی و گردشگری وسعت فراوانی دارد و با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در آینده نزدیک شاهد تحول اساسی در جذب سرمایه‌های بزرگ با بهره‌مندی از این توانمندی‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول