اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان:

واحدهای صنفی محتکر در هندیجان پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان گفت: واحدهای صنفی محتکر در این شهرستان پلمب می‌شوند.

واحدهای صنفی محتکر در هندیجان پلمب می‌شوند

خالق شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و در راستای برخورد با گرانفروشان و کم‌فروشان موجود در بازار شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت این منطقه طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را در بخش‌های مختلف به اجرا درمی‌آورد.

وی افزود: این طرح با حضور بازرسان ویژه نظارتی ـ بهداشتی در دو نوبت صبح و بعداز ظهر که در هر نوبت دو سرکشی صورت می‌گیرد، انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان تصریح کرد: شهروندان در این راستا می‌توانند اخبار خود را اعم از احتکار و گرانفروشی مغازه‌داران و کسبه از ابتدای ماه رمضان تا انتهای این ماه با ما در میان گذاشته و با شماره تلفن 124 تماس حاصل کنند.

شعبانی همچنین عنوان کرد: در ماه رمضان هیچ‌گونه مشکل توزیع کالاهای اقلام مصرفی شهروندان در بازار وجود ندارد و روزه‌داران می‌توانند به آسانی مایحتاج خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به گران شدن مرغ و گوشت قرمز خاطرنشان کرد: در این خصوص عرضه‌کنندگان باید طبق قیمت‌هایی که این اداره به آنها اعلام کرده، به فروش مرغ و گوشت قرمز مبادرت کنند در غیر این‌صورت با سوءاستفاده کنندگان برخورد قهری و قانونی می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان ادامه داد: مشاهده هرگونه تخلف در بازار با تشکیل جلسه در این ستاد پیگیری می‌شود و امیدواریم که بازاریان و کسبه نیز در این خصوص ما را بیشتر همراهی کنند.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: هر فروشنده‌ای در ماه مبارک قصد افزایش قیمت اجناس خود را به‌منظور احتکار داشته باشد، مغازه او پلمب می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول