اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان هندیجان خبر داد

آغاز مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان هندیجان از آغاز مسابقات فوتبال روستایی در این منطقه در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان خبر داد.

آغاز مسابقات فوتبال روستایی در هندیجان

امید احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این منطقه، اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتبال بزرگسالان و آغاز مسابقات فوتبال روستایی نیز در همین راستای تدارک دیده شده و با همت مسئولان ورزشی شهرستان و دیگر بخش‌های اجرایی مرتبط در حال انجام است.

مدیر اداره ورزش و جوانان هندیجان با اشاره تیم‌های شرکت کننده در این دور از مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در دو گروه هشت تیمه در شهر زهره و روستای دیملای بزرگ در حال انجام برگزاری بوده و در این راستا همه تمهیدات لازم و تدابیر مورد نیاز اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: زمزم، زهره، وحدت، ستاره جنوب، صویره، مشراگ، کریم‌آباد و دیملا تیم‌های شرکت کننده در این دور از رقابت‌ها بوده که به مدت یک هفته بازی‌های خود را در منطقه از سر گرفته و انجام می‌دهند.

احمدزاده با بیان اینکه جوانان این منطقه از استعدادهای ورزشی بسیار خوبی برخوردار هستند، گفت: امیدواریم مسئولان استانی با حمایت بخش ورزشی این شهرستان بیش از پیش در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش استعدادهای ورزشی جوانان هندیجانی بکوشد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول