اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آخر سال‌ تحصیلی جاری

1800 مدرسه آذربایجان‌‌شرقی هوشمند می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از هوشمندسازی یک‌هزار و 825 مدرسه استان تا آخر سال تحصیلی جاری خبر داد.

1800 مدرسه آذربایجان‌‌شرقی هوشمند می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، فیروز رضایی در جلسه شورای معاونان و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان، با اشاره به سیاست‌های تحول بنیادین گفت: در زمینه هوشمندسازی مدارس در سال تحصیلی جاری یک‌هزار و 825 مدرسه در سطح استان برای تجهیز به وسایل سخت‌افزاری هوشمندسازی پیش‌بینی شده بود که با اقدامات انجام یافته تا آخر سال تحصیلی جاری این هدف در حال تحقق است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی افزود: همه مدارس خاص و 20 درصد مدارس عادی شامل طرح هوشمندسازی در این سال تحصیلی هستند که زمینه هوشمندسازی را دارا بودند.

رضایی در ادامه از برگزاری 295 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت در خصوص هوشمندسازی مدارس و نحوه استفاده از تجهیزات فناوری و وسایل کمک آموزشی الکترونیکی برای 10 هزار و 122 نفر از همکاران خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی رتبه اول کشوری را در بین استان‌ها از لحاظ تعداد کاربران سایت همگام که در زمینه محتوای الکترونیکی طرح هوشمندسازی مدارس فعال هستند، کسب کرده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌‌شرقی، نمایشگاه هوشمندسازی مدارس را که توسط آموزش و پرورش استان از تاریخ 19 تا 22 تیرماه در تبریز برگزار شد در فرهنگ‌سازی آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان خوب ارزیابی کرد. 

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول