اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات حفظ قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور

دانش‌آموز نابینای اصفهانی موفق به کسب مقام سوم شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش ‌استثنایی استان اصفهان گفت: زهرا مرادی دانش‌آموز نابینای اصفهانی، در مقطع سوم راهنمایی موفق به کسب مقام سوم در مسابقات حفظ قرآن دانش‌آموزان عادی سراسر کشور شد.

دانش‌آموز نابینای اصفهانی موفق به کسب مقام سوم شد

سعید ادیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ قرآن، اظهار کرد: در مسابقات حفظ قرآن دانش‌آموزان عادی سراسر کشور، زهرا مرادی دانش‌آموز نابینای اصفهانی در مقطع سوم راهنمایی موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان از تاریخ 17 لغایت 21 تیرماه برگزار گردید.

معاون اداره آموزش و پرورش ‌استثنایی استان اصفهان در مورد مسابقات هنرهای نمایشی دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور تصریح کرد: در مسابقات هنرهای نمایشی دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور که از 25 لغایت 28 تیرماه در استان البرز برگزار شد، آموزشگاه متوسطه حرفه‌ای نسیم نجف‌آباد، در بخش دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی در خصوص مناطق دور افتاده‌ای که مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی ندارند، تاکید کرد: در این روستاها، برای دانش‌آموزان استثنایی کلاس ضمیمه در مدارس عادی گذاشته می‌‌شود.

ادیب با اشاره به بهره‌مندی از معلمان به صورت ویژه برای استفاده در کلاس‌های ضمیمه اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش استثنایی معلم داشته باشد، از آنها استفاده می‌شود، در غیر این صورت معلم مورد نیاز از مراکز تربیت معلم و نهضت سواد‌آموزی تأمین می‌‌گردد.

وی در پایان اظهار کرد: برای معلمان تربیت معلم و نهضت سواد‌آموزی دوره‌های آموزشی و کارگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول