اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت خدمات گمرکی آستارا:

کالای تودیعی گمرک آستارا با بارش باران زیر آب می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت خدمات گمرکی آستارا گفت: با هر بار بارندگی کالای تودیعی گمرک آستارا زیر آب می‌رود.

کالای تودیعی گمرک آستارا با بارش باران زیر آب می‌رود

کیومرث مجلسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه با کوچک‌ترین بارندگی کالای تودیعی گمرک آستارا زیر آب می‌رود و محوطه دچار آب‌گرفتگی می‌شود اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح دریا بالاتر از محل انبارهای عمومی و خدماتی گمرکی است اما با بارش باران خسارات و رکود اقتصادی در این گمرک زیاد می‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت مذکور را وضعیت نامناسب محوطه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی این شهرستان دانست و افزود: انتظار می‌رود با حمایت ویژه و پیگیری مسئولان به ویژه نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مشکل محوطه این شرکت برطرف شود تا شاهد رکود اقتصادی و مشکلات دیگری در این باره نباشیم.

این مسئول با بیان اینکه اخیرا مسئولان قول مساعد برای محوطه‌سازی مطلوب را داده‌اند تصریح کرد: به دلیل وضعیت نامناسب محوطه انبارهای عمومی خسارات شدیدی متوجه خودروهای حمل کالا و تجهیزات تخلیه و بارگیری می‌شود که امیدواریم با توجه ویژه مسئولان و نماینده مردم در مجلس این مشکل برطرف شود.

وی تعداد شاغلان در انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا را بالغ بر 80 نفر عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد شاغلان به صورت رسمی، پیمانی و قراردادی که از نیروهای فعال و خدوم هستند به صورت شبانه‌روزی در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

به گفته مجلسی بیش از 300 نفر به صورت غیرمستقیم در انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا مشغول فعالیت بوده و در این بخش حق‌العمل‌کاران و تجار به نوعی با شرکت مذکور در ارتباط هستند و پرسنل نیز برای ارائه خدمات مطلوب به مردم آستارا آمادگی دارند.

به گزارش فارس، نبود محوطه مطلوب و استاندارد در انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا موجب ایجاد نارضایتی صاحبان کالا، تغییر مسیر کالای وارداتی به دیگر گمرکات مرزی و نیز موجب دیگر مشکلات در حوزه گمرکی شده است.

شرکت خدمات گمرکی آستارا فعالیت خود را از سال 1353 به صورت رسمی در این شهرستان آغاز کرده که با توجه به خدمات ارزنده و مطلوب با مشکلاتی نظیر آبگرفتگی در هنگام بارش شدید باران مواجه است.

همجواری با کشورهای آسیای میانه به‌ویژه کشور آذربایجان، بهره‌مندی از سهم مناسبی از مبادلات و عملیات گمرکی منطقه از جمله مزایای وجود شرکت مذکور در آستارا است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول