اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قدس:

توجه ویژه به تولید داخلی، استقلال اقتصادی کشور را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قدس گفت: توجه ویژه و همه جانبه به تولید داخلی، استقلال اقتصادی کشور را تضمین می‌کند.

توجه ویژه به تولید داخلی، استقلال اقتصادی کشور را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، علی جهانبخشی عصر امروز در  نشست مشترک کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی و جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع و تولید کنندگان شهرستان قدس اظهار داشت: به رغم بحران مالی جهانی، گردش مناسبات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران رو به رشد و مثبت است.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال 1391توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با برنامه‌ریزی و احصا توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها تولیدی شهرستان در مورد حمایت و پشتیبانی لازم به منظور رفع مشکلات احتمالی، خدمات شهری و تسهیل روند امور به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی افزود: پیشرفت‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف موجب هراس و وحشت استکبار گردیده است که امروز با به کارگیری تمام توان سعی در ایجاد اختلال در روند امور ملت دارند که مردم عزیز ایران با هوشیاری تمام توطئه‌های آنان را خنثی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: توسعه صادرات غیرنفتی می‌تواند نقش به سزایی در اشتغال و امنیت شهرستان به ‌همراه داشته باشد و با توجه به برنامه‌های دولت نهم و دولت دهم و با اولویت صادرات می‌توانیم اقتصاد بسیار شکوفایی درشهرستان قدس داشته باشیم.

جهانبخشی تصریح کرد: کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی برای بسترسازی و ایجاد زیرساخت‌ها و شناخت ‌ظرفیت‌های تجاری در شهرستان برگزار شده و هدف آن گرفتن نظرات مدیران اقتصادی در شهرستان است و اگر چالش‌هایی در امر صادرات است پیگیری و از طریق استانداری رفع شود و تمام تلاش دستگاه‌های اداری شهرستان برای حل مشکلات این واحدها آماده هستند.

مدیران واحدهای تولیدی در ادامه این کارگروه موانع، مشکلات و پیشنهادهای خود را مطرح و به بحث و گفت‌وگو پرداختند. 

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول