اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

کاهش 75 درصدی تصادفات فوتی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه گیلان از کاهش 75 درصدی تصادفات منجر به فوت در این استان در 10 روز گذشته خبر داد.

کاهش 75 درصدی تصادفات فوتی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مجید جمشاد عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان گزارشی از وضعیت تصادفات جاده‌ای استان را ارائه داد.

وی اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس راه با تخلفات حادثه‌ساز و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان کاهش تصادفات فوتی را به دنبال داشته است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه پلیس راه استان اقدام‌ها و طرح‌های مختلفی را برای کنترل تخلفات و تصادفات جاده‌ای به‌کار گرفته است تصریح کرد: در 10 روز نخست مرداد جاری وقوع تصادفات منجر به فوت 75 درصدی کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تعداد کشته‌شدگان حوادث 52 درصد کاهش داشته است ابراز کرد: در مدت مذکور 12 نفر در اثر حوادث جاده‌ای جان خود را از دست دادند که 13 نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر بوده و در وقوع تصادفات منجر به جرح نیز 13 درصد و تعداد مجروحان 17 درصد کاهش داشته است.

جمشاد کاهش 58 درصدی تصادفات منجر به خسارت مالی را از موفقیت‌های دیگر پلیس راه استان عنوان کرد و یادآور شد: این امر بدون تردید حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان پلیس راه استان و همکاری مردم با فرهنگ گیلان بوده است.

وی به توقیف 624 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: امیدواریم با همکاری مردم و رانندگان بتوانیم روند کاهش تصادفات را تا پایان ماه و نیز پایان سال جاری ادامه دهیم.

این مسئول رعایت مقررات در زمان استفاده از سیستم حمل و نقل توسط راننده و عابر پیاده را جزو مؤلفه‌های رفتاری نامید و آن را مورد تاکید قرار داد. 

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول