اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه:

شبکه آبرسانی وحدتیه بیش از 53 سال عمر دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: شبکه آبرسانی وحدتیه بیش از 53 سال عمر دارد و کاملا فرسوده شده است.

شبکه آبرسانی وحدتیه بیش از 53 سال عمر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه حسین علی‌پور شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکل آب شهری یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهر وحدتیه است و مدیران اجرایی شهرستان باید برای رفع این معضل اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه خاطر نشان کرد: رشد جمعیت و فرسودگی شبکه آبیاری مردم را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده است.

وی افزود: نوسازی شبکه آبیاری شهر وحدتیه راهکار حل این مشکل است و با پیگیری‌های مکرر شورای وحدتیه تاکنون تنها پنج کیلومتر از شبکه‌ آبرسانی وحدتیه نوسازی شده است.

علیپور اذعان کرد: طول شبکه آبرسانی وحدتیه 35 کیلومتر است که عمری بالغ بر 53 سال دارد و بنا بر اظهارات مسئولان ذی‌صلاح کاملا فرسوده و نیاز به نوسازی دارد.

رئیس شورای اسلامی وحدتیه با تشریح مشکلات شبکه آبرسانی وحدتیه گفت: شکستگی مستمر و هدر رفت آب از اساسی‌ترین مشکلاتی است که گلایه شهروندان را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: در اثر این مشکل از هفته قبل شبکه آبرسانی شهر وحدتیه در میدان ورودی شهر دچار شکستگی شده و با پیگیری‌های فرماندار و مسئولان شرکت آب و فاضلاب برای حل این مشکل پیگیری‌های ارزشمندی صورت گرفته است.

علیپور گفت: شکستگی خط انتقال در روزهای گذشته رفع شده ولی به دلیل خالی بودن شبکه و تعدد محلات شهر مشترکان محلات تالار و میدان آزادی آب ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه بیان کرد: گذر مسیر شیراز - خوزستان از وسط شهر وحدتیه و تردد ماشین‌های سنگین از داخل شهر خسارات سنگینی به وحدتیه وارد کرده که از مسئولان شهرستان انتظار داریم با پیگیری و احداث کمربندی زمینه برون‌رفت از این مشکل را به وجود آورند.

علیپور تاکید کرد: احداث کمربندی از مهم‌ترین خواسته‌های مسئولان وحدتیه است و تحقق این خواسته در کنترل وضعیت ترافیکی و کاهش تصادفات در وحدتیه بسیار اثرگذار است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول