اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر در اشتغال‌زایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد با طرح‌های اشتغال‌زایی که ایجاد کرده به عنوان دستگاه برتر در اشتغال‌زایی معرفی شده است.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر در اشتغال‌زایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد 4 هزار و 858 طرح اشتغال را در این استان اجرا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این تعداد طرح اشتغالی با مبلغ 200 میلیارد و 141 میلیون ریال اجرا شده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله اشتغال گفت: کمیته امداد بر اساس سیاست‌های توانمندسازی جامعه هدف خود در سال جاری نیز با قوت بیشتر از طرح‌های اشتغال‌زایی حمایت کرده به‌گونه‌ای که در سه ماهه اول سال 91 هزار و 637 طرح در نقاط مختلف این استان اجرا شده است.

فرهادی ابراز داشت: کسب رتبه اول در ایجاد اشتغال کهگیلویه و بویراحمد با تلاش و زحمات امدادگران این استان و همکاری مردم و دیگر دستگاه‌ها حاصل شده که امید است این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اشتغال از نیازهای اصلی و اولیه مردم این استان به‌ویژه جوانان است، تصریح کرد: با حمایت مسئولان از ایجاد کسب و کار و تولید دیگر نیازی نیست که برای رفع نیازهای معیشتی یک فرد، مستمری پرداخت کرد، بلکه یک فرد مددجو که با دریافت تسهیلات شغلی را راه‌اندازی می‌کند با عزت و استقلال خود درآمدزا می‌شود و وابستگی به دیگری ندارد.

فرهادی، کرامت انسانی نیازمندان را مهم دانست و اضافه کرد: با سیاست‌های توانمندسازی این نهاد عزت و استقلال جامعه هدف بیشتر خواهد شد.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد تعداد طرح‌های ایجاد شده در سال گذشته را 3 هزار و 221 طرح اعلام کرد و گفت: این تعداد طرح اشتغالی با اعتبار 142 میلیارد و 437 میلیون ریال اجرا شدند.

وی همچنین از کسب رتبه اول کمیته امداد کشور در سرفصل ایجاد مشاغل خانگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سرفصل نیز کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است.

فرهادی تاکید کرد: این روند با جدیت ادامه دارد و کمیته امداد سیاست توانمندسازی خود را که اشتغال مهم‌ترین راه آن است را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول