اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک‌های صنعتی قزوین توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ استان قزوین گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی این استان با جدیت در حال پیگیری است.

شهرک‌های صنعتی قزوین توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالقهار ناصحی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت توجه به واحد‌های از کار‌افتاده و نیمه‌فعال در سطح استان قزوین اظهار کرد: در سال گذشته گام‌های خوبی در این زمینه در سطح این استان برداشتیم که سبب افزایش رضایت‌مندی صاحبان صنایع و مشاغل صنعتی شد.

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی واحد‌های فعال بیشتر در سطح شهرستان‌ها و نواحی مختلف کشور عنوان کرد: قطعا این مهم تنها با هوشیاری و آماده به‌کار بودن نیرو‌های متخصص فراهم می‌شود.

ناصحی ضرورت اشتغال‌آفرینی واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی را مهم و حساس عنوان کرد و افزود: رشد شاخصه‌های مختلف در کشور در حال حاضر بستگی به افزایش نیرو‌ها و افراد کارآمد دارد و اگر این مسئله حل شود قطعا می‌توان به توسعه و پیشرفت وسیع‌تر شهرک‌های صنعتی کشور و استان قزوین امید‌وارتر بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اذعان کرد: روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی امروز در کشور به‌گونه‌ای شده که هر ساله شاهد افتتاح و بهره‌برداری از بسیاری از واحد‌ها و مجتمع‌های تولیدی هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان کشور امروز از استعداد و توانایی بالقوه‌ای در عرصه‌های توسعه و عمران برخوردار هستند، ابراز کرد: باید زمینه‌ای خوب و مساعد فراهم شود تا در آن بتوان از حد‌اکثر نیرو و انرژی اقشار مختلف جوانان استفاده و موجب اقتدار و توسعه علمی کشور شد.

ناصحی با اشاره به اینکه شهرستان بویین زهرا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ویژه‌ای در حوزه صنعت و اشتغال برخوردار است، اظهار کرد: لازم است که مسئولان و متولیان اجرایی در این شهرستان با توجه جامع‌تر و دقیق‌تر به عرصه توسعه و پیشرفت، مقدمات جهش و رونق شاخصه‌های صنعتی در سطح شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین زهرا را فراهم کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های انجام شده در یک سال گذشته در این استان در حوزه صنعت و بهره‌وری تصریح کرد: امیدواریم با انگیزه و اراده هرچه بیشتر اقشار ملت و به‌ویژه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی زمینه برای تحقق تمام اهداف توسعه‌ای‌ فراهم شده و مقدمات دست‌یابی کشور به قله‌های پیشرفت نیز تحقق یابد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول