اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید خبر داد

کمک مالی‌ خیر صفاشهری به حوزه سلامت خرم‌بید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌بید گفت: سید عزیزالله‌ نبوی‌زاده خیر صفاشهری به نیابت از پدر مرحوم خود حاج سید جواد نبوی‌زاده 750 میلیون ریال را به منظور ارتقای سلامت در این شهرستان اهدا کرد.

کمک مالی‌ خیر صفاشهری به حوزه سلامت خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرم بید، داوود ایوبی اظهار داشت: این مبلغ بنا به درخواست خیر برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ولی‌عصر (عج) صفاشهر و بابت قسمتی از هزینه آمبولانس اورژانس اجتماعی این شهرستان هزینه می‌شود.

رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم بید ابراز داشت: هم‌اکنون دو پروژه بزرگ خیرساز با بیش از 20 میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجراست و شرکت‌ها و خیران خرم بیدی نقش بسیاری در تامین تجهیزات بیمارستانی دارند.

فرماندار شهرستان خرم بید همچنین گفت: به منظور تسریع و ارائه خدمات اداره‌های عضو ستاد حوادث این شهرستان و ارزیابی توان نیرویی و تجهیزاتی آنها بانک اطلاعاتی ستاد حوادث خرم بید راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول افزود: در این بانک اطلاعاتی مشخصات و شماره تلفن‌ها و دیگر مشخصات اعضای اصلی و افتخاری، همچنین مشخصات تجهیزاتی و تاسیساتی این شهرستان گردآوری، چاپ و در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد حوادث شهرستان خرم بید اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح ارزیابی کلی توان پیشگیری و مقابله برای شهرستان در مقابله با حوادث احتمالی و بررسی امکانات آنها به منظور به کارگیری در مواقع مورد نیاز است.

ایوبی گفت: ایجاد فرهنگ پیشگیری، آموزش نیروها و تامین امکانات اولیه لازم از اولویت‌های ستاد حوادث شهرستان است که با بهره‌گیری از اعتبارات شهرستانی و استانی تامین می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرم بید ابراز داشت: آشنایی از توان نیرویی و امکاناتی این شهرستان می‌تواند در مواقع ضروری کمک شایانی به تسریع در خدمات رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی بکند.

وی افزود: توجیه مهندسان ناظر، کارگران، بنایان و کارفرمایان پروژه‌های ساختمانی برای دقت بسیار در ایمن‌سازی منازل، برگزاری مانورهای دوره‌ای و تهیه سناریوهای بلایای طبیعی این شهرستان از دیگر برنامه‌های ستاد در طول ماه‌های آینده است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول