اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبر داد

حضور 2000 دانش‌آموز خرمشهری در طرح سنجش سلامت

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: 2 هزار و 274 دانش‌آموز پایه اول ابتدایی خرمشهر در طرح سنجش سلامت شرکت کرده‌اند.

حضور 2000 دانش‌آموز خرمشهری در طرح سنجش سلامت

احسان‌الله منفرد نیاکی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در خرمشهر اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور طرح سنجش سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی خرمشهر در دو پایگاه شهری و با حضور 2 هزار 274 دانش‌آموز انجام شده است.

وی ادامه داد: حد انتظار شبکه بهداشت برای دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی 2 هزار و 580 نفر بوده که تا کنون 88 درصد از  افراد برای حضور در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر افزود: نوآموزان  پایه اول ابتدایی ساکن در روستاهای خرمشهر می‌توانند از اواسط مرداد ماه با حضور در خانه‌های بهداشت واقع در روستاها، کارت سلامت خود را برای ورود به سال تحصیلی جدید دریافت کنند.

وی با اشاره به طرح سنجش سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی در سال 90 گفت: سال گذشته 2 هزار و 561 دانش‌آموز خرمشهری در طرح کشوری سنجش سلامت پایه اول ابتدایی شرکت کردند.

*‌ 1000 دانش‌آموز پایه اول متوسطه در خرمشهر غربال‌گری شدند

منفرد نیاکی افزود: تا کنون 1000 نفر از دانش‌آ‌موزان پایه اول متوسطه در خرمشهر واکسیناسیون شده و کارت سنجش سلامت خود را برای سال تحصیلی جدید دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر با اشاره به پیش‌بینی شبکه بهداشت از حضور دانش‌آموزان پایه اول متوسطه خرمشهر در طرح سنجش سلامت گفت: شبکه بهداشت خرمشهر برای سال تحصیلی جدید حضور 2 هزار و 50 نفر دانش‌آموز را برای حضور در طرح غربال‌گری پیش‌بینی می‌کند.

منفرد نیاکی در پایان گفت: دانش‌آموزان پایه اول متوسطه که تا کنون در طرح غربال‌گری سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند با حضور در نزدیکترین مرکز بهداشت و درمانی محل سکونت خود کارت سنجش سلامت را دریافت کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول