اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

آغاز پروازهای عتبات عالیات زنجان پس از ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از آغاز پروازهای عتبات عالیات استان زنجان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز پروازهای عتبات عالیات زنجان پس از ماه رمضان

محمد مهدی احمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به آغاز سفرهای هوایی عتبات عالیات از استان زنجان از دو ماه گذشته، در حال حاضر مشکلی برای ادامه این سفرها وجود ندارد.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی در زمینه وجود سفرهای هوایی عتبات عالیات تاکید کرد و افزود: با اطلاع‌رسانی‌های مطلوب استقبال مردم از این سفرها افزایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر سفرهای عتبات عالیات به دلیل قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان انجام نمی‌شود، افزود: پس از ماه مبارک رمضان سفرهای عتبات عالیات پیگیری می‌شود.

وی سازمان حج‌ و زیارت را مسئول نام‌نویسی عتبات عالیات برشمرد و افزود: نام‌نویسی زائران از طریق آژانس‌های مجاز زیر نظر حج و زیارت در استان زنجان انجام می‌شود.

احمدیان با بیان اینکه روند نام‌نویسی زائران عتبات عالیات از طریق حج و زیارت انجام می‌شود، افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های استان در این زمینه دخالت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای استان زنجان به صورت چارتری از شرکت هواپیمایی اخذ می‌شود، افزود: سازمان همیاری در این زمینه نقشی ندارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه آخرین پرواز عتبات عالیات استان زنجان با مشکلاتی مواجه شد، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده این مشکل نیز حل و زائران به استان زنجان از طریق هوایی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به انجام پروازهای عتبات عالیات استان زنجان به صورت رفت و برگشت تصریح کرد: ضروری است هماهنگی‌های لازم برای رفت و برگشت زائران انجام شود.

احمدیان از آغاز پروازهای عتبات عالیات استان زنجان پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مشکلی برای ادامه این سفرها وجود ندارد.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول