اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

تشکیل 100 تیم بازرسی ویژه ماه رمضان در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل 100 تیم بازرسی در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

تشکیل 100 تیم بازرسی ویژه ماه رمضان در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، سیدمرتضی حجه‌فروش گفت: با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، میوه، پروتئین، روغن، برنج، خرما و شیرینی در راستای اهداف ستاد تنظیم بازار در کنترل قیمت‌ها از 15 تیر تا 10 مرداد طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در قالب گشت‌های مشترک و بازرسی‌های نوبه‌ای در سطح استان برگزار شد.

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: در این مدت با تشکیل 100 تیم بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی و پروتئینی در سطح استان بازرسی انجام شد.

وی اضافه کرد: در طی این مدت تعداد 16 هزار و 159 مورد از واحدهای مواد غذایی و پروتئینی نظیر گوشت قرمز و مرغ، شیرینی سرا و مراکز عرضه زولبیا و بامیه، خواربار و لبنیات، میوه و تره‌بار بازرسی شد که از این تعداد یک هزار و 630 پرونده تشکیل شده و تعداد تخلف کشف شده نیز یک هزار و 874 مورد بوده که ارزش ریالی پرونده‌های متشکله نیز بالغ بر 2 میلیارد ریال است.

حجه‌فروش با تاکید بر نظارت مستمر بر بازار گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو مراتب را به سامانه ارتباطی 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول