اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرمی:

شهرداری گرمی ماهانه 30 میلیون تومان در‌آمد دارد

خبرگزاری فارس: شهردار گرمی گفت: شهرداری گرمی ماهانه به طور متوسط 30 میلیون تومان در‌آمد دارد در حالی که هزینه شهرداری بیشتر از در‌آمد آن است.

شهرداری گرمی ماهانه 30 میلیون تومان در‌آمد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدارحیم شکوهی ظهر امروز در جلسه شورای شهر گرمی اظهار داشت: ‌هزینه‌های مربوط به حقوق پرسنلی شهرداری گرمی 70 میلیون تومان است که ما موظف هستیم این مبلغ را هر ماه پرداخت کنیم که با 40 میلیون تومان کسری مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته این مبلغ بدون در نظر گرفتن اضافه کار کارکنان است و در کل در‌آمد نسبت به هزینه کم می‌باشد.

شهردار گرمی بودجه سال گذشته شهرداری گرمی را 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد: امسال بر اساس مصوبه شورای شهر گرمی این رقم به 7 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده که تلاش می‌شود از طریق وام و سایر ظرفیت‌های جدید در‌آمدی و کمک‌های دولتی در این حد کار عمرانی و اجرایی انجام دهیم.

شکوهی گفت: از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حدود 700 میلیون تومان بودجه برای شهرداری گرمی مصوب شده است که امیدواریم به‌زودی وصول شود.

این مسئول به بدهی یک میلیارد تومانی دستگاه‌های مختلف اجرایی به شهرداری گرمی اشاره کرد و افزود: ما از دستگاه‌های اجرایی شهرستان از محل ماده 100 و سایر عوارض بیش از یک میلیارد تومان طلب داریم که تاکنون وصول نشده که در این ارتباط مکاتباتی را با دستگاه‌های اجرای انجام داده‌ایم.

شهردار گرمی تشکیل چهارراه گرمی را از پروژه‌های مهم و تاثیر‌گذار توصیف کرد و بیان داشت:‌ در این رابطه تعدادی از املاک خریداری شده بود و بیش از نیمی از این املاک بعد از انتصاب بنده به سمت شهرداری گرمی صورت گرفته که با مشارکت و مصوبه شورا و شرکت سرمایه‌گذار مربوط مبلغ توافقی و کارشناسی پرداخت می‌شود.

شکوهی ادامه داد: اگر کارها به این منوال پیش برود امیدواریم مابقی مغازه‌ها به سرعت خریداری و شرکت سرمایه‌گذار نیز پولشان را پرداخت کرده و چهارراه شهر گرمی بازگشایی شود.

وی با اعلام اینکه قبل از حضور بنده یک میلیارد تومان بدهی با حقوق معوقه چندین ماهه پرسنل برای شهرداری تحمیل شده بود، تصریح کرد: ما از روز اول حضورمان سعی کردیم این معوقات را پرداخت کرده و قسمت عمده بدهی یک میلیاردی را نیز پرداخت کنیم.

شهردار گرمی در پایان سخنان خود اذعان داشت:‌ هم اکنون تمامی حقوق‌ها به روز پرداخت می‌شود و بدهی‌های معوقه چندین ساله شهرداری را نیز پرداخت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول