اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

خبرنگاران باید نقد سازنده کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز گفت: خبرنگاران باید نقد سازنده کنند و دیدبان مردم باشند.

خبرنگاران باید نقد سازنده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، غلامرضا حسن‌پور در نشست هم‌اندیشی فرمانداری شهرستان البرز با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به نحوه پوشش خبری جلسات سازمان‌های مختلف، اظهار کرد: انعکاس مسائل و مشکلات جامعه و مردم از دیده شدن مسئولان و معروفیت آنان در رسانه‌ها و مطبوعات مهم‌تر است.

وی از عدم اجرای امور و رسیدگی به مشکلات در سطح شهرستان البرز خبر داد و تصریح کرد: مشکلات فراوانی در سطح این شهرستان و زندگی مردم دیده می‌شود که تنها با رسیدن به یک راهکار مشترک و مناسب با اصحاب رسانه و مطبوعات می‌توان از معضلات جامعه آگاه شد و به آنان رسیدگی کرد.

حسن‌پور ادامه داد: خبرنگاران باید با آگاهی و بصیرت کافی مسائل روز را دنبال کنند و واقعیات جامعه را به ‌درستی جلوه دهند و نگذارند رسانه‌های بیگانه از هر مسأله کوچکی در کشور، معضلی بزرگ به نفع بردارند.

فرماندار شهرستان البرز افزود: خبرنگاران باید با شرط انصاف و تقوا و بدون غرض‌ورزی، حقیقت‌طلب باشند و مصلحت جامعه را نیز مورد توجه قرار دهند.

حسن‌پور با اشاره به دشواری کار خبرنگاران در مناطق ناامن تصریح کرد: تنها انگیزه، همت، شهامت و شهادت‌طلبی خبرنگاران، آنان را به حضور در مناطق خطرناک و جنگی وا‌‌می‌دارد.

تعامل مسئولان با اصحاب رسانه، سلامت جامعه را تضمین می‌کند

حسن‌پور اذعان کرد: افزایش مطالعه روزنامه و دنبال‌کردن خبرگزاری‌ها توسط مردم به‌واسطه انعکاس مشکلاتشان توسط اصحاب رسانه و مطبوعات بوده که نشانگر اطمینان آنان به خبرنگاران است که موجب می‌شود مسئولیت خبرنگاران دوچندان شود.

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه این فرمانداری تعامل ویژه‌ای با خبرنگاران دارد، تصریح کرد: حضور خبرنگاران در شهرستان البرز روند اطلاع‌رسانی را افزایش خواهد داد و این به نفع این شهرستان است.

حسن‌پور در خصوص نحوه پوشش اخبار شهرستان البرز عنوان کرد: گستره اخبار شهرستان بسیار وسیع است، بنابراین فضا باید به‌گونه‌ای باشد که مسئولان اداره‌ها و سازمان‌های مختلف، نیاز خود را به پوشش خبر توسط خبرنگاران حس کنند و با آنان همکاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با دسته‌بندی اخبار و تخصصی‌تر کردن حوزه فعالیت خبرنگاران، می‌توان گستره کار خبری را افزایش داد و به بخش عظیمی از امور رسیدگی کرد.

فرماندار شهرستان البرز در پایان اذعان کرد: به‌دلیل ظرفیت‌های بالای شهرستان البرز در عرصه‌های مهم صنعت، کشاورزی و آموزش از خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می‌رود مسائل شهرستان را بیش از پیش پوشش دهند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول