اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 48 تیم

برترین‌های المپیاد فوتبال دستی المپیاد جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: تیم‌های برتر دو رده سنی نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم در رشته فوتبال دستی معرفی شدند.

برترین‌های المپیاد فوتبال دستی المپیاد جوانان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که این المپیاد از ابتدای تابستان با شرکت ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قم در شش رشته ورزشی بخش پسران و پنج رشته بخش دختران در حال برگزاری است، برترین‌های رشته فوتبال دستی پسران مشخص شدند.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی جوانان قم، رقابت‌های رده سنی نوجوانان با شرکت 48 تیم برگزار شد، تیم‌های فوتبال دستی نوجوانان ‌هادیان امت، هیئت امام سجاد (ع) و هیئت محمد رسول‌الله به ترتیب اول تا سوم شدند.

از سوی دیگر در حالی که در رده سنی جوانان مسابقات فوتبال دستی المپیاد جوانان  قم، 36 تیم به رقابت پرداختند در نهایت تیم‌های پایگاه شماره یک بهزیستی قم، هیئت حجت ابن الحسن و هیئت محمد رسول الله در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

در شرایطی که نخستین المپیاد ورزشی جوانان  قم در دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی شده است، دختران ورزشکار در پنج رشته ورزشی برای کسب عناوین اول تا سوم رشته‌های مختلف با یکدیگر رقابت می‌کنند و مسابقات پسران نیز در شش رشته ورزشی برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برگزاری نخستین المپیاد ورزش قم در بخش دختران نیز به شکلی صورت گرفت که دختران شرکت‌کننده در این المپیاد در رشته‌های آمادگی جسمانی، طناب‌کشی، دارت، والیبال و تیراندازی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

استقبال بسیار خوب بانوان ورزشکار از این دوره از المپیاد ورزشی جوانان قم نشان داد که هم بانوان زیادی در قم وجود دارند که علاقمند به حضور در ورزش هستند و هم اینکه می‌توان با سرمایه‌گذاری در ورزش قهرمانی بخش بانوان به نتایج خوبی نیز دست یافت.

در رقابت‌های رشته والیبال این دوره 11 تیم، در مسابقات رشته طناب‌کشی 22 تیم، در رشته آمادگی جسمانی 67 ورزشکار، در پیکارهای تیراندازی 35 ورزشکار و در رشته تنیس‌ روی میز هم 30 بانوی پینگ‌پنگ باز حضور داشتند که این آمار با توجه به نخستین تجربه برگزاری المپیاد ورزشی جوانان  قم بسیار خوب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

این در حالی است که پسران شرکت‌کننده در این المپیاد نیز در همین رشته‌ها به اضافه فوتسال با یکدیگر رقابت می‌کنند و تنها در رشته فوتسال 124 تیم حضور یافته‌اند و شرکت در سایر رشته‌های این المپیاد ورزشی نیز کم نظیر بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول